سخنگوی دولت:

رزم‌حسینی توان ایجاد اجماع در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۴۴۴۵
رزم‌حسینی توان ایجاد اجماع در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارد
سخنگوی دولت گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌تواند آرامش را بر حوزه بازرگانی حکفرما کرده و میان ذینفعان این حوزه اجماع ایجاد کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی ربیعی» با اشاره به معرفی«علیرضا رزم حسینی» برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی را از نیروهای شناخته شده دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی کشور، اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیریتی نیاز دارد که بتواند ذی‌نفعان مختلف از جمله صنعتگران، کارآفرینان، بازرگانان و ستاد وزارتخانه را سامان دهد.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری به ویژگی‌ها و سوابق رزم‌حسینی در دوران استانداری‌های کرمان و خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: رزم حسینی می‌تواند میان ذینفعان متعدد در حوزه صنعت ، معدن و تجارت اجماع ایجاد کند.

ربیعی با بیان اینکه «رزم حسینی» تجربه و شناخت کافی در بخش صنعت و معدن دارد، افزود: او جامعه صنعتی و کارآفرینی کشور را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و باتجربه وزارت صمت تعامل مناسبی برای پیشبرد اهداف این وزارتخانه برقرار کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در شرایط کنونی ،‌جامعه و بازار نیاز به ثبات دارد و وزیر پیشنهادی صمت به دلیل تجربه بالا، نگاه کلان و استراتزیک به مسائل، این توانایی را دارد که آرامش را بر حوزه بازرگانی نیز حکفرما کند.

ربیعی بررسی، نقد برنامه‌ها و موافقت و یا مخالفت با وزیر پیشنهادی را از حقوق مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: با توجه به فشار تحریم و شیوع کرونا، کشور در شرایط خاص است که امیدواریم مجلس با توجه به این شرایط خطیر، وزیر پیشنهادی صمت را مورد حمایت قرار دهد.

نظر شما