بایدن، ترامپ را با وزیر هیتلر مقایسه کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۴۴۹۹
بایدن، ترامپ را با وزیر هیتلر مقایسه کرد
جو بایدن با متهم کردن رییس جمهوری آمریکا به دروغگویی به مردم، دونالد ترامپ را با "یوزف گوبلس" وزیر پروپاگاندای نازی مقایسه کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه در مصاحبه با شبکه ام. اس. ان. بی. سی گفت: ترامپ تلاش کرده تا این تصور غلط که او یک سوسیالیست است را به ویژه در ایالت فلوریدا میان رای دهندگان تقویت کند.

بایدن افزود: من مطمئن نیستم که هنوز فردی در مورد ترامپ تصمیم گیری کرده باشد، وی مانند گوبلس می ماند. شما با تکرار یک دروغ به مدت طولانی می توانید آن را به یک دانش عمومی تبدیل کنید.

به گفته نامزد دموکرات ها، ترامپ از سوسیالیسم برای ترساندن و منحرف کردن مردمان فلوریدا از واقعیت های کرونا و عملکرد های ناموفق برای مهار این بیماری استفاده می کند.

پاول یوزف گوبلس سیاست‌مدار ناسیونال سوسیالیست آلمانی که از ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ وزیر پروپاگاندای رایش سوم بود.

او از نزدیک‌ترین دوستان و همکاران آدولف هیتلر بود و شهرت او تا حد زیاد ناشی از خطابه‌های پرشور و تبحر وی در سخن‌وری بود.

در هنگام جنگ جهانی دوم، وقتی که تبلیغات برای نازیسم از اهمیتی دو چندان برخوردار بود، کار گوبلس نیز چند برابر شد. وی در جنگ جهانی دوم تئاتر را  ممنوع اعلام کرد.

او حتی وقتی شکست آلمان در جنگ قطعی شده بود، به هیتلر وفادار ماند و نهایتاً پس از ورود ارتش سرخ به برلین در ۱ مه ۱۹۴۵ خودکشی کرد. وی به هنگام مرگ ۴۷ سال داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز