طى پیامى؛

بادامچیان درگذشت رفیق دوست را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۵۱۷۳
بادامچیان درگذشت رفیق دوست را تسلیت گفت
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم محمد جواد رفیقدوست از موسسین موتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزارى برنا، متن پیام اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامى به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

یار دیرین امام و رهبری، پدر شهید ، دلسوز محرومان و جهادگر راه تولید و خدمات مردمی مرحوم حاج محمد جواد رفیق دوست از خوب ترین یاران موتلفه اسلامی بود.

خدمات ارزشمند او در عمر پر برکتش صفحات درخشانی از خدمت و یاری محرومان و تلاش در راه خودکفایی اقتصادی کشور و امداد و رفع مشکلات مردم است.

در دوران انقلاب اسلامی او بی سر و صدا در مبارزات ضد طاغوت شرکت داشت. در کمیته استقبال از امام ، خانه وی یکی از مراکز خدمت رسانی و تولید محصولات تبلیغی در آن حرکت عظیم مردمی بود. او در آن روزهای پایانی رژیم ستم‌شاهی خود و خانواده گرامی رفیق‌دوست از یاران فعال و بسیار موثر در آن دوران حساس بودند.

خدمات وی و تعبد و عبادات او نمونه ای برجسته از عمق اعتقادات و تعهدات دینی بود و مسجد قبا که یکی از پایگاه‌های مهم جهاد و انقلاب بود، شاهدی بر این مسیر الهی اوست.

درگذشت وی را به فرزند شهیدش و فرزند شایسته اش که عنصری فرهنگی و خدوم است جناب آقای حاج رضا رفیق دوست و برادر بزرگوارش آقای حاج محسن رفیق دوست و همه یارانش در موتلفه اسلامی تسلیت گفته و علو درجات و غفران واسعه الهی برای او و تداوم راهش در خانواده وی را از خدای متعال مسئلت دارم.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

بادامچیان

 

نظر شما