افزایش خودکشی در ارتش امریکا

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۵۳۸۹
افزایش خودکشی در ارتش امریکا
نرخ خودکشی در بین نظامیان آمریکایی 20 درصد افزایش یافته است. این آمار در بخش های مختلف ارتش آمریکا متفاوت و متغیر است و در بین نیروهای فعال ارتش آمریکا با 30 درصد افزایش از 88 نفر در سال گذشته، به 114 نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آسوشیتدپرس نوشت: نرخ خودکشی در بین نظامیان آمریکایی امسال در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، دست کم 20 درصد افزایش یافته است که مقامات وزارت دفاع آمریکا، شیوع #کرونا را به عنوان یکی از عوامل احتمالی این رویداد عنوان کرده اند. 

این مقامات عوامل دیگری را نیز در افزایش نرخ خودکشی در بین نظامیان آمریکایی دخیل دانستند که از جمله آن ها می توان به اعزام نیروها به مناطق جنگی، وقوع فجایع ملی در سراسر آمریکا و ناآرامی های داخلی اشاره کرد که از 25 ماه مه گذشته و کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی، همه بخش های آمریکا را فرا گرفته است.

اگرچه مقامات نیروی هوایی و ارتش آمریکا به طور مستقیم شیوع کووید-19 را در این امر دخیل ندانستند، آن ها گفتند این بیماری فشارهای روحی بیشتر را بر افراد وارد کرده است. پنتاگون آمارهای رسمی در این خصوص را منتشر نکرده است.

نرخ خودکشی در بین نظامیان آمریکایی 20 درصد افزایش یافته است. این آمار در بخش های مختلف ارتش آمریکا متفاوت و متغیر است و در بین نیروهای فعال ارتش آمریکا با 30 درصد افزایش از 88 نفر در سال گذشته، به 114 نفر افزایش یافته است. نرخ خودکشی در بین نیروهای گارد ارتش آمریکا نیز بیش از 10 درصد افزایش یافته و از 78 نفر در سال گذشته به 86 نفر در سال جاری رسیده است. 

در اوایل سال 2020، پیش از آن که سازمان جهانی بهداشت در ماه مارس گذشته خبر همه گیری کووید-19 را اعلام کند، نرخ خودکشی کمتر از دوره مشابه در سال 2019 بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز