برنده مناظره بایدن و ترامپ چه کسی بود؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۶۳۰۶
برنده مناظره بایدن و ترامپ چه کسی بود؟
نظرسنجی سی بی اس نیز نشان می دهد ۴۸ درصد بایدن را برنده مناظره دانسته اند در حالی که تنها ۴۱ درصد معتقد بوده اند ترامپ برنده مناظره بوده است. بقیه نیز باور داشته اند که مناظره برنده ای نداشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نخستین مناظره جوبایدن و دونالد ترامپ در فضایی خصمانه و پر از مشاجره و اتهام و حنجال به انجام رسید و بارها طرفین مناظره با عبارات تند و توهین آمیز سخنان رقیب خود را قطع کردند که سهم ترامپ در عدم رعایت مقررات مناظره بسیار بیشتر بود و مدیریت مناظره را برای مجری آن بسیار دشوار ساخته بود.

بر اساس نظرسنجی سی ان ان در نخستین دقایق بعد از مناظره، ۶۰ درصد مشاهده کنندگان مناظره بر این باورند که بایدن برنده نخستین مناظره بوده و تنها ۲۸ درصد ترامپ را برنده مناظره نخست دانسته اند. بقیه نیز نظر مشخصی درباره برنده نداده اند. همچنین بیشتر مشاهده کنندگان حملات لفظی ترامپ به بایدن را غیر منصفانه ارزیابی کرده اند.

نظرسنجی سی بی اس نیز نشان می دهد ۴۸ درصد بایدن را برنده مناظره دانسته اند در حالی که تنها ۴۱ درصد معتقد بوده اند  ترامپ برنده مناظره بوده است. بقیه نیز باور داشته اند که مناظره برنده ای نداشته است.

 

نظر شما