نماینده مجلس دهم:

توهین کنندگان به رییس جمهور، پیرو ترامپ هستند/ از چنین ادبیات و موضع گیری‌هایی، آبی برای ملت گرم‌ نمی‌شود/ نمایندگان از انقلاب هزینه نکنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۵:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۷۲۳۸
توهین کنندگان به رییس جمهور، پیرو ترامپ هستند/ از چنین ادبیات و موضع گیری‌هایی، آبی برای ملت گرم‌ نمی‌شود/  نمایندگان از انقلاب هزینه نکنند
نماینده مجلس دهم درباره به توهین به رییس جمهور گفت: امیدواریم نمایندگان در رویکرد خود تجدید نظر کنند زیرا از چنین ادبیات و موضع گیری هایی، آبی برای ملت گرم‌ نمی شود و مشکلی از مردم را حل نمی کند.

«جلال میرزایی»، نماینده مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با توهین و اهانت به رییس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: نمایندگانی که در صحن مجلس به رییس جمهور توهین کردند پیروانان ترامپ هستند، همان گونه که ترامپ دولت روحانی را هدف قرار داده و از هیچ تحریمی خودداری نمی کند، این افراد هم از هیچ توهینی ابایی ندارند. امیدواریم نمایندگان در رویکرد خود تجدید نظر کنند زیرا از چنین ادبیات و موضع گیری هایی، آبی برای ملت گرم‌ نمی شود و مشکلی از مردم را حل نمی کند.

او ادامه داد: این افراد وقتی کلی گویی و توهین می کنند یعنی برنامه ای برای برون رفت از مشکلات ندارند زیرا اگر راهکار داشتند، باید برنامه های دولت را پیگیری و رسیدگی کنند و اگر دارای ایراد است، آن را رفع کنند. نمایندگان وقتی راه حل جایگزین ندارند،  توهین و‌ نفرین می کنند و این ها جز بدبینی و ناامیدی هیچ دستاوردی ندارد. 

میرزایی در خصوص انتقادات به سکوت رییس مجلس علیرغم توهین به رییس جمهور اظهار کرد: گمان می رود در آن روز به دلیل مشغله زیاد، قالیباف متوجه این توهین ها نشده است، انتظار می رفت قالیباف در آن جلسه واکنش نشان دهد. احتمال می رود در جلسات آینده هیئت رییسه مجلس این توهین را جبران کند. 

او در خصوص استفاده نمایندگان از امتیازهای اقتصادی در ادوار گذشته گفت: با تجربه ۴سال حضور در مجلس باید بگویم آنهایی که ادعای انقلابی گری دارند، بیشتر تظاهر می کنند و کارهایشان کمکی به استحکام انقلاب و منافع مردم، نمی کند. نظام مستقر کشور که چهل سال از عمر آن می‌گذرد با تهدید و چالش های خارجی، مواجه است و در داخل هم سردی و بی تفاوتی در میان مردم زیاد شده و مشارکت مردم، کاهش یافته است و دیگر جای رفتارهای تند و رادیکالی نیست. باید دقت به خرج داده شود و با رفتار و موضع گیری های ناپخته وضعیت را بدتر نکنیم. نمایندگان از انقلاب هزینه نکنند. 

میرزایی در پایان گفت: حدود ۸۰نفر از نمایندگان مجلس یازدهم تجربه نمایندگی در ادوار گذشته را دارند و نماینده تهران هم هستند، باید بررسی شود که آیا اینها وام مسکن دریافت کرده اند یا خیر اگر دریافت کرده اند که باید گفت، فرسنگ ها از انقلاب فاصله گرفته اند.3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز