اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۶
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

تحلیل‌گر مسائل آمریکا:

ترامپ به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعتراض می‌کند/ امکان ندارد بایدن دو مناظره بعدی را کنسل کند

تحلیل‌گر مسائل آمریکا گفت: بایدن در حاضر توانایی این را دارد که حدود 12درصد از آرای سرگردان را به خود جذب کند و از طرفی به دلیل مظلومیتی که در مناظره داشت، دور اول مناظره به نفع ترامپ تمام نشد، لذا به نظر می‌رسد که در دورهای بعدی هم بایدن پیروز شود، البته این مورد چندان پیش‌بینی پذیر نیست.

///

نماینده مردم رشت در مجلس دهم:

نمایندگان هنوز یک قانون را به تصویب نرساندند/ اوایل انقلاب، نمایندگان در نمازخانه‌های مجلس می‌خوابیدند/ فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده این را هم مجلس یازدهم، خراب نکند

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: مگر اوایل انقلاب، نمایندگان در نمازخانه های مجلس نمی خوابیدند اگر ادعا دارند انقلابی اند، انقلابی در نمازخانه بخوابند و بهانه گیری نکنند.

///

نماینده مجلس دهم:

توهین کنندگان به رییس جمهور، پیرو ترامپ هستند/ از چنین ادبیات و موضع گیری‌هایی، آبی برای ملت گرم‌ نمی‌شود/ نمایندگان از انقلاب هزینه نکنند

نماینده مجلس دهم درباره به توهین به رییس جمهور گفت: امیدواریم نمایندگان در رویکرد خود تجدید نظر کنند زیرا از چنین ادبیات و موضع گیری هایی، آبی برای ملت گرم‌ نمی شود و مشکلی از مردم را حل نمی کند.

///

رییس جمهور:

مردم برای اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند/ مقدار جریمه برای عدم رعایت اصول بهداشتی مشخص می‌شود/ مردم نباید از پروتکل‌ها خسته شوند

روحانی گفت: هیچ رفت و آمدی برای راهپیمایی در عراق وجود ندارد و تمام مرز ها بسته است هیچ کس به سمت مرز حرکت نکند این کار قانونی نیست همه در این زمینه باید احساس مسئولیت کنند. در ایران در روز اربعین راهپیمایی نداریم.

///

عضو شورای حزب اعتماد ملی:

پایان حصر کروبی آرزوی ماست/ حزب اعتمادملی در انتخابات به عنوان عضوی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عمل کرده است

عضو شورای حزب اعتماد ملی گفت: پایان حصر کروبی و آغاز فعالیت‌های حزبی وی، برای ما یک آرزو و ایده‌آل است اما بعید می‌دانم که به این زودی این اتفاق بیافتد اما امیدوارم که بشود.

///

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

بیمارستان‌های ارتش در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام ۲۸ بیمارستان این نیرو با تمام توان و امکانات در سراسر کشور مشغول خدمات بهداشتی و درمانی هستند و تا ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا این مسیر را ادامه خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز