معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با آیت الله العظمی مظاهری:

دولت هر چه در توان دارد برای مقابله با مشکلات کشور به کار گرفته است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۸۰۷۵
دولت هر چه در توان دارد برای مقابله با مشکلات کشور به کار گرفته است
معاون اول رییس جمهور گفت: کشور ما علاوه بر کرونا با تحریم‌های ظالمانه آمریکا روبرو است، اما دولت هر آنچه در توان دارد برای مقابله با این مشکلات به کار گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز(شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله العظمی مظاهری ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، افزود: آمریکا فشارهای سنگین اقتصادی را بر ملت ایران اعمال کرده و به تعبیر خودشان جنگی اقتصادی علیه ما به راه انداخته اند به گونه ای که بر اساس برآوردها و ارزیابی های آنها، تصور می کردند که جمهوری اسلامی ایران جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نخواهد دید اما به لطف خدا، ایستادگی مردم و رهنمودهای مراجع تقلید امروز کشور سرپا ایستاده است و دشمنان به اهداف خود نرسیده اند.

معاون اول رییس جمهور افزود: دولت با اهتمام ویژه نسبت به کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم در تلاش است تا بر مشکلات و مسایل پیش رو فائق آید و آمریکایی ها را از رفتار خصمانه و اعمال فشارها و تحریم های ظالمانه پشیمان کند.
آیت الله العظمی مظاهری نیز در این تماس تلفنی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی بیش از هر چیز دیگر مردم را آزرده و گلایه مند کرده است، بر لزوم تلاش شبانه روزی مسئولین برای حل این مشکلات تأکید کرد.
وی افزود: البته دولت تمام تلاش خود را به کار بسته است اما لازم است با اهتمام ویژه نسبت به اصلاح وضعیت اقتصادی و از بین بردن گرانی در جامعه اقدام شود.
آیت الله العظمی مظاهری همچنین با بیان اینکه همواره دعاگوی دولت هستم تا بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند افزود: شرایط اقتصادی امروز کشور نگران کننده است اما امیدوارم دولت بتواند بر مشکلات کشور غلبه کند.
وی با قدردانی از تلاش ها و خدمات معاون اول رییس جمهور، از ایشان و دیگر مسئولین اجرایی کشور خواست تدابیر لازم را برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه اتخاذ کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز