چرا "بایدن" دو بار تست کرونا داد؟

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۸۷۲۵
چرا بایدن دو بار تست کرونا داد؟
تست کرونای نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا باز هم منفی شد حال آنکه وی از فرصت بیماری ترامپ برای بهتر جلوه دادن قابلیت‌های خود در مهار کووید ۱۹ استفاده می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، ستاد انتخاباتی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، نتیجه دومین تست کرونای وی را نیز منفی اعلام کرد. البته این ستاد درباره علت تکرار تست کرونای بایدن سکوت اختیار کرده است.

نامزد دموکرات سه‌شنبه گذشته در کلیولند اوهایو به مناظره با دونالد ترامپ پرداخت حال آنکه دو روز بعد، ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به کرونا، خبرساز شد.

این در حالی است که بایدن و همسرش «جیل» از امروز دوشنبه، سفرهای انتخاباتی خود را از سر می‌گیرند و قرار است برای شروع به فلوریدا بروند؛ ایالتی کلیدی که تا این لحظه نامزد دموکرات در جلب آراء مردمی آن بهتر از ترامپ عمل کرده است.

اگرچه بایدن تبلیغات منفی علیه ترامپ را متوقف کرده، از فرصت بیماری او استفاده می‌کند تا به مردم بگوید بهتر از رقیب جمهوریخواه از پس مهار کرونا برمی‌آید.

همزمان، ترامپ در پیامی که از بیمارستان نظامی «والتررید» منتشر کرد؛ مدعی شد که چیزهای زیادی درباره کرونا فراگرفته است.

وی در این باره گفت: اینجا یک مدرسه واقعی است. نه اینکه فقط از روی کتاب مدرسه روخوانی کرده باشم؛ بلکه آن را فهمیده و درک کردم.


 

نظر شما