گردان‌های القدس:

دشمن را غافلگیر خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹۲
دشمن را غافلگیر خواهیم کرد
عضو شورای نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی کامل مقاومت برای رویارویی با دشمن صهیونیستی و غافلگیری آن تأکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «ابومحمد» عضو شورای نظامی گردان‌های القدس تأکید کرد که آن‌ها هرگز به رژیم اشغالگر اجازه تغییر معادلات را نخواهند داد بلکه خون در برابر خون و بمباران در برابر بمباران خواهد بود.

او گفت که ما آمادگی کامل برای رویارویی با دشمن را داریم و چیزی را در اختیار داریم که با آن دشمن را غافلگیر خواهیم کرد.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، ابومحمد که به مناسبت سی‌ و سومین سالروز شکل‌گیری مبارزات و جهاد جنبش جهاد اسلامی سخن می‌گفت، تأکید کرد که مقاومت امکانات کافی برای ضربه زدن به دشمن را دارد و در حال توسعه اقدامات نظامی است.

این عضو شورای نظامی گردان‌های القدس تصریح کرد که گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با عملیات کوچک فعالیت خود را آغاز کرد و سپس این عملیات را گسترش داد، این گردان‌ها حضور قدرتمند خود در تمامی جنگ‌ها در طول سه دهه گذشته را ثابت کرده و می‌توانند ضربات دردناکی را به رژیم اشغالگر وارد کنند همچنانکه در گذشته شهرهای بزرگ این رژیم را هدف قرار داد.

وی تأکید کرد که گردان‌های القدس موفق شد معادله بازدارندگی را بر رژیم اشغالگر اسرائیل تحمیل کند به خصوص اینکه دشمن صهیونیستی هر چیزی را مباح می‌دانست و هیچ خط قرمزی نداشت اما پس از سال ۲۰۱۲ ما توانستیم قواعد درگیری را تغییر داده و با خون شهدا معادله‌ای را بر دشمن تحمیل کنیم و شهید بهاء ابوالعطا نقش بزرگی را در بازدارندگی رژیم اشغالگر و آشفته کردن نظام امنیتی آن ایفا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز