نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم:

حاکمیت باید به حکم طبری اعتراض کند!/ اگر رئیس کمیسیون حقوقی بودم به حکم اعتراض می‌کردم/ نظام از طبری شکایت کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۵:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۹۷۲۰
حاکمیت باید به حکم طبری اعتراض کند!/ اگر رئیس کمیسیون حقوقی بودم به حکم اعتراض می‌کردم/ نظام از طبری شکایت کند
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم درباره اکبر طبری گفت: باید نظام و حکومت به حکم او اعتراض و ورود کند و درخواست اشد مجازات، داشته باشد

«حسن نوروزی»، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با درخواست فرجام خواهی اکبر طبری از دستگاه قضا گفت: وکلای قوه قضائیه باید به حکم صادر شده برای طبری اعتراض می کردند نه اینکه شاهد اعتراض و فرجام خواهی طبری باشیم، نظام باید به حکم طبری اعتراض کند زیرا کسی که فساد سازمان یافته را طراحی می‌کند، جرم سنگینی دارد. 

او بیان کرد: باید نظام و حکومت به حکم او اعتراض و ورود کند و درخواست اشد مجازات، داشته باشد و برخورد شدیدتری باید با طبری صورت گیرد زیرا او با چشم باز و بیدار در دستگاه عدل، فساد ایجاد و با آبروی نظام بازی کرده است. نظام باید از طبری شکایت کند و این حکم صادره را قوی‌تر و محکم‌تر کند. 

نوروزی در انتقاد به درخواست فرجام‌خواهی طبری ادامه داد: طبری به دنبال وقت‌کشی است و امید دارد از جرم او کاسته شود. باید نظام از او شکایت کند. 

او اظهار کرد: درخواست طبری منجر به نتیجه نمی‌شود و این درخواست نشان از جسارتی است که طبری نسبت به نظام پیدا کرده است. با توجه به پٌر روگری که او در دادگاه داشت حکم طبری اندک و نابه جا است. او در راستای اهداف خود خیال می کند همیشه به نفع اوست، پس باید نظام به این حکم، اعتراض کند. 

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون حقوقی نسبت به این حکم ورود نمی‌کند، بیان کرد: به رئیس کمیسیون بستگی دارد. اگر رئیس کمیسیون حقوقی بودم به حکم طبری اعتراض می‌کردم. باید غضنفرآبادی به این موضوع ورود کند. 4

نظر شما