در گفتگو با برنا مطرح شد؛

واکنش مولاوردی به اخباری مبنی بر جاسوس بودن او/ مولاوردی: هنوز جوهر دفاعیه خشک نشده که این جوسازی ها شروع شده است!

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۳
واکنش مولاوردی به اخباری مبنی بر جاسوس بودن او/ مولاوردی: هنوز جوهر دفاعیه خشک نشده که این جوسازی ها شروع شده است!
معاون اسبق رییس جمهور در واکنش به خبری مبنی بر اینکه در جلسه دادگاه او به جرم جاسوسی محکوم شده است، گفت: اتهامی تحت عنوان جاسوسی در کیفرخواست ذکر نشده است که محکومیتی تحت آن عنوان آمده باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات «شهیندخت مولاوردی» که در روز دوشنبه ۱۴مهرماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، کانال های فیک نیوز در اقدامی، اخباری کذب درخصوص جلسه دادگاه معاون اسبق رییس جمهور منتشر کردند، در متن خبری که در کانال های فیک‌نیوز‌ منتشر شد، آمده بود: «مولاوردی محکوم به جرم جاسوسی و ارائه اطلاعات طبقه بندی به بیگانگان است.»

شهیندخت مولاوردی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در واکنش به انتشار این اخبار گفت: فقط یک جلسه در شعبه ۱۵ برگزار شده است و نه آخرین جلسه از سلسله جلسات! و آخرین دفاع هم‌ در همان جلسه روز دوشنبه اخذ، شد.

او در ادامه بیان کرد: اتهامی تحت عنوان جاسوسی در کیفرخواست ذکر نشده است که محکومیتی تحت آن عنوان آمده باشد!

مولاوردی افزود: هنوز جوهر دفاعیه خشک نشده که این جوسازی ها شروع شده است! آیا این وهن دستگاه قضا و به سخره گرفتن عدالت قضایی و اصل دادرسی عادلانه نیست؟ مدعی العموم کجاست؟

گفتنی است؛ جلسه دادگاه با حضور وکیل مدافع متهم، نماینده حقوقی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نماینده دادستان برگزار شد، دو اتهام در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با پوشش مسئولین نظام با هدف برهم زدن امنیت کشور از طریق انعقاد قرارداد با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و فعالیت تبلیغی علیه نظام به مولاوردی، تفهیم شد.

در جلسه دادگاه، مولاوردی و وکیل مدافع او دفاعیات خود را ارائه دادند و آخرین دفاع نیز توسط دادگاه از متهم اخذ شد.4

نظر شما