اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۰۰۳۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

دبیر کل حزب ایران زمین:

احتیاط شرط عقل است و روحانی نباید در جلسه شرکت می‌کرد/ وعده‌های قالیباف به مردم در حیطه اختیارات مجلس نیست/ سران قوا از دیدارهای مردمی اجتناب کنند

دبیر کل حزب ایران زمین گفت: نباید رییس یک قوه، فضایی را ایجاد کند که دیگران هم در معرض خطر قرار گیرند اگر او از ستاد ملی مقابله با کرونا کسب تکلیف کند قطعا پاسخ ستاد منفی خواهد بود زیرا هم خود و هم دیگران را به خطر می اندازد.


///

نماینده مردم جیرفت در مجلس:

نباید رییس جمهور یک مملکت را زیر سوال برد/ توهین به رییس جمهور دشمن شاد کن است/ برخی صحبت‌ها و‌ نطق‌ها، بیشتر به درد دشمن می‌خورد

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: نباید رییس جمهور یک مملکت را زیر سوال برد زیرا این آب به آسیاب دشمن ریختن است.


///

در گفتگو با برنا مطرح شد؛

واکنش مولاوردی به اخباری مبنی بر جاسوس بودن او/ مولاوردی: هنوز جوهر دفاعیه خشک نشده که این جوسازی ها شروع شده است!

معاون اسبق رییس جمهور در واکنش به خبری مبنی بر اینکه در جلسه دادگاه او به جرم جاسوسی محکوم شده است، گفت: اتهامی تحت عنوان جاسوسی در کیفرخواست ذکر نشده است که محکومیتی تحت آن عنوان آمده باشد.


///

رئیس جمهور:

عقل می‌گوید در این شرایط، باید پروتکل‌های بهداشتی حفظ شود/ ما باهم برادریم و با ادبیات تند حرف نزنیم/ می‌گویید ارزش پول ملی کم شده شما بگویید، بانک مرکزی در این شرایط چه کار کند؟

رئیس جمهور گفت: عقل می گوید در این شرایط، باید پروتکل های بهداشتی حفظ شود؛ رهبر ما آموزگار ما در این میدان است.


///

وزیر نیرو:

مصرف کنندگان بزرگ، برق خود را از بازار بورس انرژی دریافت می‌کنند/ از سیلاب به عنوان آب شیرین منفعت ببریم

وزیر نیرو گفت: امیدواریم در آزادسازی حریم روخانه ها و بسترها تلاش کنیم و با تغییر اقلیم، از سیلاب به عنوان آب شیرین منفعت ببریم تا اینکه با خسارت مواجه شویم.


///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

منتقدان فعلی، حامی دولتی بودند که قبلا هیچ کاری انجام نداد/ برخی به اسم رسیدگی به مشکلات مردم، سفرهای انتخاباتی می‌روند/ مگر بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم!

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خیر، مگر من بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم.


///

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۸ هزار میلیارد منابع جدید برای تسهیلات روستایی تخصیص داده شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 8 هزار میلیارد تومان منابع در اختیار 4 بانک عامل؛ بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات همه متقاضیان در نوبت وام های اشتغال پایدار روستایی، قرار گرفت.


///

تحلیلگر مسائل منطقه:

سیاست‌‎های کویت و عمان با درگذشت امیر کویت و سلطان قابوس، تغییری نمی‌کند/ کویت و عمان درصدد هستند، بین ایران و عربستان توازن بر قرار کنند

تحلیلگر مسائل منطقه گفت: سیاست های دو کشور کویت و عمان پس از درگذشت سلطان قابوس و امیرکویت در قبال ایران و منطقه، تغییر نخواهد کرد.


///

رییس قوه قضاییه به خراسان جنوبی سفر می‌کند

رییس قوه قضاییه و نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، امروز برای دیدار با مردم این استان به بیرجند سفر می‌کند.


///

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

پالس‌های مثبت وزیر اقتصاد به بورس/ ستاره خلیج فارس به بورس می‌آید

وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس، مقرر شد که همه بنگاه ها یا خودشان امر بازار گردانی انجام دهند یا بازار گردان حرفه ای داشته باشند این کار به ثبات در بازار کمک می کند.


///

ترامپ از رقیب انتخاباتی خود عقب افتاد!

در حالی که کمتر از چهار هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نتایج نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که دونالد ترامپ با اختلاف ۱۶ درصد از رقیب دموکرات خود عقب افتاده است.


///

یادداشت؛

ایرانیان و جنگ قره باغ

جلال خوش‌چهره - کارشناس مسایل بین‌الملل

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز