فریب آمریکا رو شد؛

۱۸ بانک و نهاد مالی ایران تحریم شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۰۴۹۶
۱۸ بانک و نهاد مالی ایران تحریم شدند
خزانه‌داری آمریکا در حالیکه این کشور ادعای کمک به ایران برای مبارزه با کرونا را داشت، ۱۸ بانک و نهاد مالی را تحت فهرست تحریم و تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران قرار داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،  دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه با هدف به زانو درآوردن مردم ایران، بانک سرمایه‌گذاری امین، بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک رفاه کارگران، بانک شهر، بانک اقتصاد نوین، بانک قرض الحسنه رسالت، بانک حکمت ایرانیان و بانک ایران زمین بخشی از تحریم‌شدگان امروز توسط آمریکا هستند.

این بیانیه همچنین، بانک همکاری منطقه‌ای اسلامی، بانک کارآفرین، بانک خاورمیانه، موسسه اعتباری مهر ایران، بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک تعاون طوس و بانک گردشگری هم در این فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
این در حالی است که آمریکا در یک اقدام فریبنده، روز گذشته مدعی شد ایران پیشنهاد آنها برای کمک در مبارزه با کرونا را رد کرده است.
دولت ترامپ در طول سه سال گذشته، شدیدترین تروریسم اقتصادی را علیه مردم ایران به کار گرفته است و پس از آنکه در سازمان ملل متحد و شورای امنیت شکست خورد، به هر شکل ممکن در تلاش است تا در مدت باقی مانده به انتخابات آمریکا که احتمال پیروزی در آن را اندک می‌بیند، هرگونه مسیر برای بهبود شرایط و بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای را مسدود سازد.

 

نظر شما