مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

همه ظرفیت‌های سپاه به ارائه خدمات درمانی مبتلایان به کرونا می‌پردازد

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۰۵۴۹
همه ظرفیت‌های سپاه به ارائه خدمات درمانی مبتلایان به کرونا می‌پردازد
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه بهداشت، درمان و علوم پزشکی سپاه با آرایش جدید و همه جانبه، عملیاتی و در امتداد خدمت‌رسانی‌های هشت ماه گذشته به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به مبتلایان ویروس کرونا می‌پردازد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف از دستور شب گذشته سرلشکر حسین سلامی به ستاد فرماندهی کل و کلیه فرماندهان نیروها و سپاه های استانی و همچنین رییس سازمان بسیج مستضعفین برای خدمت رسانی فراگیر به مبتلایان به کرونا در سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: بر اساس دستور  فرمانده کل سپاه مقرر شده کلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه بهداشت، درمان و علوم پزشکی این نهاد شامل منظومه مراکز درمانی و بیمارستان های ثابت و سیار(صحرایی)، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) با آرایش جدید و همه جانبه، عملیاتی و در امتداد خدمت‌رسانی‌های هشت ماه گذشته به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به مبتلایان ویروس کرونا می‌پردازند.  

سردار شریف همچنین تقویت اقدامات دفاع زیستی و سازماندهی و نقش آفرینی‌های بسیجیان در مقابله با موج جدید بیماری کووید ۱۹ برای ارائه خدمات بهداشتی پیشگیرانه و تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم عزیز در سراسر کشور مانند ماسک و مواد ضد عفونی را از موضوعات مورد تاکید فرمانده کل سپاه در این دستور عنوان کرد.

روز گذشته(پنجشنبه) ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، از امروز (پنجشنبه) کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز