اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۷۰۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

هفت خوان اصولگرایان برای 1400/ سونامی در راه است!

انتخابات سال آینده که بسیاری آن را رقابت درون جریانی اصولگرایان برای ورود به پاستور پیش‌بینی می‌کنند به باور برخی اصولگرایان، می‌تواند مزیت محسوب شده چون رقیبی ندارند و هم به باور برخی، همچون کنعانی‌مقدمِ اصولگرا، می‌تواند عامل شکست اصولگرایان در 1400 باشد.

///

مشاور عالی سابق رئیس‌جمهور:

اهانت‌ها ادامه رقابت‌های سال 96 است که تبدیل به کینه شده/ از اهانت به رئیس‌جمهور شاد نشوید، این بساط گریبان شما را هم می‌گیرد/ اسم برخی توهین کنندگان را تا بحال نشنیدم

مشاور عالی سابق رئیس‌جمهور گفت: به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت، لذا از این بی‌اخلاقی‌ها خوشحال نباشند.

///

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی:

اصابت راکت‌ها به ایران به صفر نرسیده است/ برخورد راکت‌ها آثار اقتصادی منفی بر روی اقتصاد خداآفرین گذاشته است/ راکت‎ها به صورت غیرعمد به ایران برخورد کردند

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در رابطه اصابت راکت‌های آذربایجان و ارمنستان به ایران گفت: به دنبال تذکراتی که مرزبانی و وزارت امور خارجه به طرفین دادند و بازدیدی که بنده و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از مرزهای مود مناقشه از خداآفرین و اصلاندوست انجام دادیم، تعداد راکت‌ها کاهش یافت.

///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

روسای قوا نباید همزمان با مسئولیتشان، نامزد انتخاباتی شوند/ استفاده از امکانات برای انتخابات ریاست جمهوری از عدالت به دور است/ مشارکت حداکثری و تعدد کاندیداها سم مهلک اصولگرایی است

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: باید این امر در مجلس به قانون تبدیل شود که به صورت همزمان، روسای قوا حق ندارند برای مسئولیت قوه دیگر مانند مجریه، نامزد انتخاباتی شوند مگر اینکه قبل از آن استعفا بدهند.

///

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

دولت به دنبال تسریع در پیگیری اجرای توافقات با کشورهای منطقه است/ همتی: ایجاد گشایش برای استفاده از منابع ارزی در سایر کشورها/ گزارش ظریف درباره سفر به چین

در جلسه روز سه شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس کل بانک مرکزی از تلاش های انجام شده برای استفاده از منابع ارزی در خارج از کشور، گزارشی ارائه کرد و با تشریح توافقات خود با مسئولین عراق در سفر به این کشور، از تلاش های گسترده تر برای استفاده از منابع ارزی در سایر کشورها و گشایش های مفیدی که در این خصوص صورت گرفته، خبر داد.

///

جهانگیری در جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید:

تحریک تقاضا در بازار از نیاز‌های ضروری بخش تولید است/ وزارت اقتصاد، نقش موثرتری در تامین مالی بخش تولید ایفا کند

جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید صبح امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

///

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد؛

توافق دولت و مجلس در طرح ساماندهی بازار خودرو/ اگر خارج از بورس عرضه صورت بگیرد، پلاک گذاری خودرو، انجام نمی شود

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و معادن طرح ساماندهی بازار خودرو را با حضور خودرو سازان و قطعه سازان به تصویب رساند.

///

سخنگوی دولت:

6728 مدرسه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی غیر حضوری شدند/ جریمه برای متنبه کردن افرادی است که نه برای خود و نه برای دیگران، احترام قایل نیستند

سخنگوی دولت گفت: 6728 مدرسه به دلیل عدم رعایت پروتکل ها یا رعایت نکردن پروتکل‌ها، غیر حضوری شدند و تعدادی از مدارس اخطار گرفته اند و یا پلمپ شدند.

///

یک حقوق‌دان:

توهین به رئیس جمهور، توهین به همه مردم است/ تاختن به رئیس‌جمهور به یک امتیاز تبدیل شده/ زمانی تاختن به هاشمی رفسنجانی نشانه انقلابی‌گری بود

یک حقوق‌دان گفت: جرم اهانت به رئیس‌جمهور در حیطه جرائم عمومی قرار دارد چراکه رئیس‌جمهور نماینده همه مردم است و به همین دلیل اینگونه می‌توان استنباط کرد که توهین به رئیس جمهور به معنای توهین به همه مردم است و در اینجا دادستان باید ورود پیدا کند.

///

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد؛

برنامه‌های سازمان تعزیرات برای نظارت جدی و شدید در بازار/ مردم گرانفروشی را گزارش کنند

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: عمده شکایت های مردمی که دریافت می کنیم مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت است.

///

فرمانده سپاه:

توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان به طور مداوم انجام می‌شودد/ قطع زنجیره تماس تنها راه برخورد منطقی با شیوع کرونا

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر در اختیار قرار دادن ظرفیت حداکثری مراکز درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا را با همه وجود به انجام می رسانیم، گفت: همه ظرفیت ها و امکانات درمانی سپاه اعم از بیمارستان های ثابت و سیار، امکانات تولید و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و مشارکت در غربالگری و کمک به کادر ایثارگر و فداکار درمانی به میدان می آیند.

///

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

همگى در وضع پیش آمده مقصریم

مراسم رونمایی از سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی در ساختمان روز سه شنبه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور محمد اسلامی، وزیر راه، مسکن و شهر سازی و سورنا ستاری، معاونت علمی برگزار شد.

///

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهدای خان‌طومان مانع از نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران شدند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی با اشاره به ماجرای شهرک خان‌طومان نوشت: به نشانه احترام، تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آنها می ایستیم.

///

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری از مهرماه اعمال می‌شود

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از اعمال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری در مهرماه و پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرزندان کارآفرین آنها خبر داد.

///

وزیر راه، مسکن و شهرسازی:

برای تبدیل سوخت دیزل به LNG گام رو به جلو برداشتیم/ ساخت و سازهای ساختمانی به صورت سنتی است

وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت:نکته مهم در مباحث مربوط به کلی ساختمان این است که تا زمانی که بحث مصرف انرژی در ساخت و ساز مورد توجه واقع نشود، همین وضع را خواهیم داشت در حال حاضر ساخت و سازها به صورت سنتی است.

نظر شما