کشف تونل مخفیِ حاوی مواد منفجره تروریست‌های داعش در عراق

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۳۸۶۹
کشف تونل مخفیِ حاوی مواد منفجره تروریست‌های داعش در عراق
یک فرمانده سازمان «الحشد الشعبی» عراق از کشف تونل مخفی حاوی مواد منفجره عناصر گروه تروریستی «داعش» در مرز استانهای «دیاله» و «صلاح الدین» این کشور خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «احمد التمیمی» از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (جمعه) اعلام کرد که یک یگان از نیروهای مشترک امنیتی عراق در عملیات پاکسازی در عمق منطقه «حاوی العظیم» بین استان‌های دیاله و صلاح الدین یک تونل مخفی را کشف کردند که عناصر داعش از آن برای انبار کردن بمب و مواد منفجره استفاده می‌کردند.

التمیمی در گفت وگو با پایگاه خبری «المعلومه» افزود: 13 بمب، تجهیزات انفجاری از راه دور، تیربار، مهمات و نارنجک دست‌ساز در این تونل کشف شد. 

وی افزود: این محل انبار مهمی برای بمب‌ها، مهمات و مواد منفجره عناصر داعش بود که از استان صلاح الدین به استان دیاله نفوذ می‌کردند. وی اضافه کرد که یگان مهندسی نیروهای امنیتی عراق این تونل را به طور کامل منهدم کردند.

با وجود عملیات مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از تروریستهای داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی همچنان در استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار» فعال هستند.

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز