فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

نیروی زمینی ۲.۵ میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۴۱۰۷
نیروی زمینی ۲.۵ میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ۲.۵ میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به نقش محوری این نیرو در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۴۶ هزار شهید و حضور مؤثر در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس، یکی از محوری‌ترین نیروها بوده است و این نیرو همواره برای دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی آماده است.

سرتیپ حیدری با اشاره به نقش نیروی زمینی در آموزش نیروهای جوان در دوران دفاع مقدس، گفت: نیروی زمینی ۲.۵ میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد که این عدد خود بیانگر نقش محوری نزاجا در دوران جنگ تحمیلی است؛ چرا که تدبیر، سازماندهی و آموزش این تعداد نیرو، کاری بسیار بزرگ و نیازمند ارتشی توانمند با عمق استراتژیک است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دفاع مقدس را تبلور عینی آیه‌های جهاد و مقاومت عنوان کرد و افزود: شهدای جنگ تحمیلی مظهر ایثار و رشادت هستند و ما امنیت و توان بازدارندگی امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم.

 

نظر شما