سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

طرح تأمین کالاهای اساسی در اولویت رسیدگی قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۴۴۲۶
طرح تأمین کالاهای اساسی در اولویت رسیدگی قرار گیرد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با استناد به آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: طرح تأمین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی بنا به درخواست ۵۰ نفر از نمایندگان باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «مالک شریعتی نیاسر»، سخنگوی کمیسیون انرژی، در صحن علنی مجلس گفت: تذکر من به استناد تبصره یک ماده 100 قانون آیین نامه داخلی مجلس است. قبل از تعطیلات دو هفته ای مجلس و سرکشی به حوزه های انتخابیه، 50 نفر از نمایندگان با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه برای رسیدگی به طرح تأمین کالای اساسی و کالا برگ الکترونیکی در جلسه علنی، موافقت کردند و طبق آیین نامه، آن طرح باید، در همان جلسه یا در جلسه بعدی در دستور قرار گیرد، اما متأسفانه در جلسه امروز دیدیم که این طرح در دستور کار قرار نگرفت.

او افزود: با توجه به اینکه تأمین کالاهای اساسی در این شرایط، ضروری و لازم است و موضوع مورد انتظار مردم است، انتظار داریم این اولویت، در دستور کار قرار بگیرد.

قالیباف در پاسخ به این نماینده گفت: در این جلسه موضوعات اعاده شده از شورای نگهبان در اولویت رسیدگی قرار گرفت، حتما این طرح را در دستور کار صحن قرار خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز