حشدالشعبى:

جنایت صلاح الدین کار تروریست هاى داعش است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۴۷۹۰
جنایت صلاح الدین کار تروریست هاى داعش است
سازمان «الحشد الشعبی» عراق یک‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای، گروه تروریستی داعش را مسئول جنایت اخیر در منطقه «بلد» در استان صلاح الدین این کشور دانست و تصریح کرد که تحقیقات انجام شده، صحت این موضوع را نشان خواهد داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزارى برنا، «قاسم الکریطی» مسئول عملیات تیپ ۴۱ سازمان الحشد الشعبی در این بیانیه اعلام کرد: دو روز قبل از آنکه جنایت هولناک در منطقه «الفرحاتیه» در منطقه بلد روی دهد، یکی از مقرهای الحشد الشعبی هدف حمله و محاصره عناصر گروه تروریستی داعش قرار گرفت که در جریان آن، یک نیروی الحشد شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: تروریست ها بعد از این حمله به سمت اهالی ناحیه (الفرحاتیه) رفته و تعدادی از شهروندان از جمله افرادی در واحد الحشد العشایری که با نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی همکاری می کردند را با خود بردند.

ناحیه الفرحاتیه در منطقه بلد روز شنبه شاهد کشف اجساد هشت نفر و ربوده شدن چهار نفر دیگر بود که هنوز سرنوشت ربوده شدگان مشخص نیست.

الکریطی گفت: این اولین جنایتی نیست که تروریست ها در جریان آن دست به حذف فیزیکی غیرنظامیان می زنند زیرا ناحیه یثرب نیز شاهد چند عملیات مشابه بوده و شکایت های قضایی علیه عناصر این گروه در آنجا ثبت شده است.

وی تصریح کرد: گروه تروریستی داعش به طور عمدی این جنایت را برای ایجاد شکاف میان الحشد الشعبی و نیز برای تهدید صلح اجتماعی مرتکب شده؛ صلحی که ثمره خون و جانفشانی است.

الکریطی خاطرنشان کرد: اقدامات برای روشن شدن کامل حقیقت امر از طریق کمیته تحقیقات تشکیل شده از طرف فرمانده کل نیروهای مسلح، ادامه دارد.

وی افزود: نتایج تحقیقات نشان خواهد داد که داعش این منطقه و اهالی آن را هدف قرار داده است.

این فرمانده الحشد الشعبی همچنین از رسانه ها خواست تا در نقل اظهارات و اطلاعات دقت کرده و منتظر اعلام دقیق نتایج تحقیقات باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز