معاون هماهنگ کننده ارتش:

ورزش از مولفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح است

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۵۱۲۷
ورزش از مولفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح  است
معاون هماهنگ کننده ارتش، ورزش را یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح توصیف کرد و گفت: با وجود شرایط کرونایی، فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین تجلیل از پیشکسوتان حوزه ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت توسعه و تعمیق ورزش در سطح یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور، ورزش را به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح توصیف کرد و افزود: امروز ما به وجود ورزشکاران مومن و متعهدمان که با اقتدار در صحنه‌های جهانی بر سکوهای قهرمانی قرار می‌گیرند، افتخار می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ورزش را یک متغییر بسیار اثرگذار در سلامت و نشاط جامعه خواند و افزود: امروز ورزشکاران باید با جدیت و همت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به امر ورزش بپردازند. نباید از ورزش کردن غافل شد؛ چراکه در سلامتی و نشاط بسیار تاثیرگذار است.

سیاری یکی از نیازمندی‌های توان رزمی را انسان سالم و کارآمد دانست و تصریح کرد: انسان سالم دارای ابعادی است که مهمترین آن سلامت جسمانی محسوب می‌شود و این سلامت با ورزش بدست می‌آید.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزشی که نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه کار خود قرار داده‌اند و هفته‌ای سه روز آن را انجام می‌دهند، باعث می‌شود که انسان‌های سالم، توانمند و کارآمدی داشته باشیم. ورزش مداوم علاوه بر اینکه در زندگی شخصی مفید و موثر است، موجب می‌شود در توان رزمی و دفاعی کشور موثر واقع شویم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: با وجود شرایط کرونایی الحمدالله انجام فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در اماکن روباز ورزشی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران با جدیت پیگیری می‌شود.

مراسم گرامیداشت و تجلیل از پیشکسوتان حوزه ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح در زمین چمن ورزشی ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.

در این مراسم با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیر سرتیپ پیمبری رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ارتش با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز