وزیر صنعت، معدن و تجارت:

طرح مشترک دولت و مجلس در زمینه خودرو به زودی مطرح می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۵۹۰۷
طرح مشترک دولت و مجلس در زمینه خودرو به زودی مطرح می شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس گفت: طرح مشترک دولت و مجلس در بحث خودرو به زودی مطرح می شود.به سمتی باید رویم که رقابتی شویم تا انحصار شکسته شود و اوضاع کشور در خودرو بهتر شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «علیرضا رزم حسینی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس گفت: طرح مشترک دولت و مجلس در بحث خودرو به زودی مطرح می شود. باید به سمتی برویم که رقابتی شویم تا انحصار شکسته و اوضاع در حوزه خودرو بهتر شود.

او‌ در خصوص وضعیت صنعت فولاد گفت: فولاد به اندازه کافی تولید می شود، سیاست وزارت صمت تقویت تولید است با کمیسیون مربوطه در جهت حذف دلالان تلاش می کنیم تا در بازار فولاد، قیمت ها متعادل شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تامین کالای اساسی گفت: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تامین محصولات کشاورزی است. طبق هماهنگی وظایف به این وزارتخانه محول می شود اما ما هم کمک می کنیم. در تهاتر کالا تعامل خوبی با وزارت اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی داریم و راهبردهای مشخصی را تعریف کردیم و فردا میزبان، همتی در وزارت صمت هستیم. همچنین وزیر نفت به وزارت صمت می‌آید تا در خصوص تهاتر اتفاقات خوبی، شاهد باشیم.

او در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: در این زمینه شرکت هایی که در کشور فعالیت می کردند از ایران رفتند و اکنون فرصت خوبی برای افزایش تولید داخلی است. این اقدامات با سیاست جدید که اعلام می کنیم، سامان می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز