عمویی:

کمیته روابط خارجی مجلس درگیری ارمنستان و آذربایجان را بررسی می کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۵۹۴۱
کمیته روابط خارجی مجلس درگیری ارمنستان و آذربایجان را بررسی می کند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته روابط خارجی این کمیسیون مکلف شد که ابعاد درگیری ارمنستان و آذربایجان را با حضور مسئولان ذیربط بررسی کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «ابوالفضل عمویی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه با جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ابتدای جلسه آئین نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تصویب اعضا رسید.

او بیان کرد: مسئول هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه آزاد چابهار، گزارش اولیه این سفر را که جهت بررسی احداث فرودگاه در این منطقه انجام شده بود را ارائه کرد و مقرر شد که نظرات تکمیلی هم در این باره اخذ شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده گزارشی از سفر هیئت اعزامی کمیسیون به مناطق مرزی استان اردبیل و استان آذربایجان شرقی جهت بررسی ابعاد مختلف درگیری ها درباره قره باغ ارائه کردم.

عمویی گفت: با توجه به ابعاد مختلف درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت مجلس مکلف شد که در پیگیری موضوع، جلسه ای را با دعوت از دستگاه ذیربط از جمله دستگاه دیپلماسی و امنیتی برگزار کند.

 

نظر شما
پرونده ویژه