بایدن بر استخراج نفت به روش نوین تاکید کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۷۶۹۲
بایدن بر استخراج نفت به روش نوین تاکید کرد
نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به یک اتهام ترامپ علیه خود گفت در صورت پیروزی، استخراج نفت به روش شکستن پوسته زمین را ممنوع نمی‌کند و از مشاغل آمریکا محافظت خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از تارنمای شبکه خبری سی ان ان، جو بایدن روز شنبه در شهرستان باکس ایالت پنسیلوانیا بر این نکته پافشاری کرد و افزود: من فرکینگ را در پنسیلوانیا و  نقاط دیگر ممنوع نمی‌کنم. من از مشاغل پنسیلوانیا محافظت می‌کنم، تمام.

فرکینگ یکی از صنایع مهم ایالت زادگاه بایدن است و از سوی دیگر رقابت شدیدی برای تصاحب آرای گزینشگران پنسیلوانیا میان بایدن و دونالد ترامپ در جریان است.

نامزد دموکرات‌ها در جریان مناظره آخر نیز مخالفت با فرکینگ را تکذیب کرد و از ترامپ که مدعی شده بود سخنان بایدن ضبط شده خواست تا فیلم آن را منتشر کند.

در سال ۲۰۱۹ وقتی از بایدن در مورد آینده ذغال سنگ و فرکینگ سوال شد، گفت "ما اطمینان خواهیم یافت که حذف می‌شود" اما در سال ۲۰۲۰ اظهار کرد که با "فرکینگ جدید" مخالف است.

در طرح مکتوب بایدن هم اشاره‌ای از ممنوعیت کامل یا حتی فرکینگ جدید وجود ندارد بلکه "ممنوعیت اجازه استفاده از گاز و نفت در زمین‌های جدید و آبهای عمومی" را پیشنهاد می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز