​وزیر کشور خبر داد؛

آمادگی وزارت کشور و استانداری‌ها برای همکاری در حوزه پدافند غیرعامل

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۸۱۶۷
آمادگی وزارت کشور و استانداری‌ها برای همکاری در حوزه پدافند غیرعامل
​وزیر کشور گفت: پدافند غیرعامل بر پیش بینی و پیشگیری استوار است، در حد تجربیات و علم و دانش می‌توان در این حوزه پیش بینی و پیشگیری کرد. در وزارت کشور و استانداری‌ها آمادگی لازم برای همکاری در زمینه پدافند غیرعامل داریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور و شوراها‌ی پدافند غیر عامل استان‌ها گفت: دفاع از حاکمیت، امنیت و منافع ملی یک اصل است و ضرورت این موضوع قابل تایید همه کشورهاست.

وی ادامه داد: دفاع از کشور در مقابل تهدیدات، جزو واجبات حاکمیتی است و اگر این موضوع را دست کم بگیریم و یا در آن موارد کوچکی را نادیده بگیریم، نمی‌توانیم در برابر خداوند، مردم و شهدا پاسخگو باشیم.

وزیر کشور گفت: ما به عنوان یک بخش حاکمیتی باید وظایف خود در بخش پدافند غیرعامل را انجام دهیم.

رحمانی فضلی عنوان کرد: یکی از تجلی‌های زیبای هماهنگی را در بحران‌های سیل و زلزله دیدیم. هماهنگی و همکاری و ایثار همه نیرو‌ها بویژه نیرو‌های نظامی غیر قابل انکار بود، باید در پدافند غیرعامل هم این همکاری را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پدافند غیرعامل بر پیش بینی و پیشگیری استوار است، در حد تجربیات و علم و دانش می‌توان در این حوزه پیش بینی و پیشگیری کرد. در وزارت کشور و استانداری‌ها آمادگی لازم برای همکاری در زمینه پدافند غیرعامل داریم.

وزیر کشور گفت: طرح جامعی را در خصوص پدافند غیرعامل نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز