رئیس رژیم صهیونیستی:

دیوارهای اسرائیل به لرزه درآمده است

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۹۸۸۰
دیوارهای اسرائیل به لرزه درآمده است
رئیس رژیم صهیونیستی ضمن هشدار نسبت به وجود بحران واقعی و خطرناک میان سران سه قوه در اراضی اشغالی، اذعان کرد، دیوارهای اسرائیل به لرزه در آمده است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، به نقل از شبکه آی 24 نیوز، روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی طی یک سخنرانی در مورد تنش فزاینده میان سران سه قوه در اراضی اشغالی گفت: هر انتقادی علیه دستگاه قضا یا دولت تحریک نیست. همچنین هر انتقادی علیه کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) نقض مبانی دموکراسی نیست. مهم این است که انتقاد سازنده داشته باشیم. زیرا انتقادی که به دنبال ایجاد وحشت است، سران سه قوه را تضعیف کرده و به دموکراسی اسرائیل آسیب می‌رساند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، دموکراسی اسرائیل به یک قانون مستحکم نیاز دارد، گرچه همه مسئولان به سخنان من گوش ندهد. اگر دغدغه مشترک ما آینده اسرائیل باشد، پس گریزی از اتحاد قوا با یکدیگر برای توافق در مورد قانون مستحکم مورد توافقی نیست که برای ایجاد ثبات در دستگاه امنیت تلاش می‌کند.

در پایان ریولین تأکید کرد: بالاتر از همه این موارد، دولت یهودی و دموکراتیک ما وجود دارد که دیوارهای آن به لرزه درآمده است. وی گفت: در بحث و جدال تند وتیز در مورد موضوع تفکیک قوا، ما نباید به مبارزه بپردازیم.

 

نظر شما