رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش:

همه نیازهای نیروهای مسلح به دست متخصصان ایرانی تولید می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۰۶۳۱
همه نیازهای نیروهای مسلح به دست متخصصان ایرانی تولید می‌شود
رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: همه نیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از هوایی، زمینی و دریایی به دست دانشمندان و متخصصان ایرانی تولید می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، سرتیپ احمدرضا پوردستان با بیان اینکه متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجاد کرده‌ایم، گفت: ملت شریف ایران مطمئن باشند فرزندان و سربازشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از قابلیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و با این توانمندی های بسیار خوب تهدیدهای دشمن را رصد می‌کنیم.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و قابلیت دفاعی و تهاجمی خوبی برخوردار هستند و چنانچه دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ما رو به رو خواهد شد.

پوردستان با اشاره به وظیفه همگان مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: اولین وظیفه ما این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا باشیم و بر همه نیروهای مسلح، دولت، مجلس و قوه قضائیه و همه آحاد ملت فرض است که تدابیر و رهنمودهای معظم له را چراغ راه خود قرار دهند چرا که راه سعادت و نجات ما پیروی از تدابیر ایشان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز