ادعای یک فعال معارض درباره دبیرکل نُجَباء

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۰۷۱۸
ادعای یک فعال معارض درباره دبیرکل نُجَباء
التمیمی مدعی شد که دبیرکل جنبش نُجَباء بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، رهبری مقاومت اسلامی را در عراق عهده‌دار شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، یکی از فعالان معارض عراقی ادعا کرد که دبیرکل جنبش نُجَباء بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، رهبری مقاومت اسلامی را در عراق عهده‌دار شده است.

«غیث التمیمی» مدعی شد که تصمیم فوق حاصل توافق حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بوده است.

وی در حساب توئیتری خود ضمن بازنشر ویدئویی از کنفرانس خبری شیخ «اکرم الکعبی» در تهران، دبیرکل نُجَباء را اینگونه معرفی کرد: هرکس او را نمی‌شناسد، بداند که الکعبی بنیانگذار واقعی "جیش المهدی"، "عصائب اهل‌الحق" و "نُجَباء" است.

التمیمی در توصیف دبیرکل نُجَباء اضافه کرد: وی از بازیگران اصلی جنگ سوریه و هم‌پیمان حقیقی حزب‌الله می‌باشد.

گفتنی است غیث التمیمی پیش‌تر جزو چهره‌های شاخص جریان صدر بود که پس از بروز اختلافات، درگیرى و موضع‌گیری‌هایی علیه رئیس جریان، به انگلیس مهاجرت کرد. وی در اروپا دچار انحراف عقیدتی شد و در قد و قامت یک فعال مدنی سکولار ظاهر شد. التمیمی هم‌اکنون تحت‌عنوان کارشناس گروه‌های مقاومت با رسانه‌های لیبرال و معارض همکاری می‌کند و جمهوری اسلامی ایران، مرجعیت، الحشد الشعبی و جریانات ضداستکباری را مورد حملات تبلیغاتی قرار می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز