اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۰۷۶۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

فیض اله عرب سرخی:

یک قوه تحریم را به ضرر کشور می‌داند یک قوه تحریم را رحمت می‌داند، چطور قرار است تفاهم کنیم؟/ روحانی اگر مشکلات را بگوید تعقیب می‌شود/ تندروها مورد قبول اصولگرایان نیستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یک قوه تحریم را به ضرر کشور می‌داند یک قوه تحریم را رحمت می‌داند؛ حالا قرار است حول چه چیزی تفاهم کنیم؟ پیش نیاز هر مفاهمه‌ای درک مشترک از موضوع است.


///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

تاوان احمدی نژاد را سه دولت آتی باید پرداخت کنند/ دوگانگی در برخورد با رئیس جمهور قابل هضم نیست

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: می توان تا حدودی گفت همه میراث دولت احمدی‌نژاد، مسبب بخشی از ناتوانی‌ها و کم‌کاری‌های هشت سال اخیر است.


///

یک چهره سیاسی اصلاح‌ طلب:

جلسه انتخاباتی مجمع روحانیون به ریاست خاتمی را به فال نیک می‌گیریم/ ورود مجمع روحانیون و جامعه روحانیت به انتخابات، برای احیای اعتماد است

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: تشکیل جلسه مجمع روحانیون مبارز را باید به فال نیک گرفت.


///

دکتر روحانی در پیامی به رئیس جمهور ترکیه:

آماده کمک رسانی به مردم زلزله زده ترکیه هستیم

رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه به دلیل جان باختن و مصدوم شدن شماری از مردم این کشور در زلزله دلخراش در استان ازمیر، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارسال هر نوع کمک‌های امدادی و درمانی و یاری‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده ترکیه اعلام کرد.


///

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای:

انتساب یادداشت رهبر انقلاب درباره یک کتاب طب اسلامی صحت ندارد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گفت: انتشار یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر یکی از کتب مرتبط با طب اسلامی و ایرانی در شبکه های اجتماعی، جعلی و فاقد اعتبار است.


///

عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری:

روند اداره شوراهای حل اختلاف بازنگری شود/ تلفیق ریش سفیدی با شوراهای حل اختلاف نتیجه خوبی نداشت

عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گفت شورای حل اختلاف به شکل امروز نه دادگاه است و نه مرجع قضایی، برهمین اساس هم نمی توان برای آن وظیفه ای دقیق درنظر گرفت.


///

رئیس جمهور:

محدودیت‌های جدید در ۲۵ مرکز استان و ۴۶ شهرستان اعمال می‌شود/ اگر مردم با همه توان به میدان نیایند مطمئنا در برابر کرونا پیروز نخواهیم شد

رئیس جمهور گفت: برای ٢۵ مراکز استان تصمیماتی گرفته شد که از روز چهارشنبه این هفته تا جمعه بعد از آن به مدت ١٠ روز برای مراکز این استان‌ها اعمال می‌شود.


///

یک کارشناس مسائل آمریکا:

ترامپ دقیقه نود کارت جدیدی رو می‌کند!/ شانس بایدن برای پیروزی نسبت به هیلاری کلینتون در سال 2016 بالاتر است/ حمایت حزبی بایدن از ترامپ بیشتر است

یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: همچنان گفته می‌شود که ترامپ در دقیقه نود یک کارت جدیدی را رو می کند که می‌تواند به زیان، بایدن تمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز