تحلیلگر مسائل آمریکا:

زمان روکردن برگ برنده در دقیقه ۹۰ سپری شده است/ کنگره در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۰۸۲۲
زمان روکردن برگ برنده در دقیقه ۹۰ سپری شده است/ کنگره در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد
تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: زمان رو کردن برگ برنده دقیقه نودی سپری شده است به این دلیل که ۹۰ میلیون رای دهنده آمریکایی آرای خود را صندوق انداخته‌اند.

«فریدون مجلسی»، تحلیلگر مسائل آمریکا، در در این باره که برخی بر این باورند، ترامپ ممکن است در دقیقه ۹۰ برگ برنده خود را رو کند و جو بایدن را شکست دهد، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: نخست اینکه زمان رو کردن برگ برنده دقیقه نودی سپری شده است به این دلیل که ۹۰ میلیون رای دهنده آمریکایی آرای خود را صندوق انداخته اند، حال اینکه ترامپ بخواهد یک اقدام عجیب و غریب برای جلب آرا انجام دهد، گذشته است.

او افزود: دوم اینکه شخص ترامپ متوجه شده که دورانش سپری شده است؛ نشانه آن در شتابی بود که در به تصویب رساندن حکم خانمی که اخیراً عضو دیوان عالی آمریکا شد، قابل مشاهده است، چراکه ترامپ می دانست به عنوان رئیس جمهور فرصت دیگری نخواهد داشت.

مجلسی ادامه داد: به ویژه اینکه در این انتخابات، جمهوری خواهان حتی اکثریت مجلس سنا را از دست خواهند داد و کل کنگره در اختیار دموکرات ها قرار خواهد گرفت هرچند طرفداران ترامپ، تمایل ندارند تا آخرین دقایق تسلیم شوند و بپذیرند که عرصه را باختند اما به هر حال واقعیت چیز دیگری است.

این کارشناس مسائل بین المللی عنوان کرد: همانطور که بایدن و کاملا هریس، تاکید کردند تا حدودی به افزایش رفاه اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی و امنیت شغلی خواهند پرداخت به این دلیل که آمریکا با درگیری بیش از حد، چندین سال است که کمتر به توسعه داخلی خود پرداخته است.

مجلسی با بیان اینکه این انتخاب برای ایران مهم است و در نتیجه برای ایران چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: اگر ایران بر سر مواضع خودش همانگونه که تاکنون ثابت مانده، محکم بایستد فرق زیادی ایجاد نخواهد شد.3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز