قوانین جدید محدودیت های کرونا در نیویورک اعلام شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۷:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۰۹۵۴
قوانین جدید محدودیت های کرونا در نیویورک اعلام شد
با تشدید اوضاع کرونایی آمریکا در یک هفته گذشته، فرماندار نیویورک از اعمال قوانین جدید قرنطینه برای افرادی که وارد این ایالت می شوند خبرداد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه سی بی اس، با افزایش تعداد مبتلایان کرونا در سراسر آمریکا، "اندرو کومو" فرماندار نیویورک اعلام کرد که هر فردی که خواهان ورود به نیویورک است باید به مدت سه روز قبل از ورود آزمایش منفی ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

کومو افزود: افراد بعد از ورود به نیویورک برای  سه روز در قرنطینه قرار خواهند گرفت و روز چهارم نیز دوباره  از آنان یک آزمایش دیگر کرونا گرفته می شود.

پیشتر طبق قوانین نیویورک، افراد بعد از وارد شدن به این شهر باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار می گرفتند.

فرماندار نیویورک تاکید کردکه مسافرانی که بعد از روز چهارم آزمایش کرونا انان مثبت اعلام می شود باید همچنان در قرنطینه بمانند و در صورت آزمایش ندادن در روز چهارم باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه بمانند.

طبق قوانین جدید نیویورک، ساکنانی که کمتر از ۲۴ ساعت در خارج از ایالت بوده اند، نیازی به انجام آزمایش قبل از بازگشت ندارند.

تمهیدات شدید برای اعمال محدودیت برای مسافران به منظور ورود به نیویورک در حال اتخاذ می شود که شمار مبتلایان کرونا در یک هفته گذشته نه تنها در نیویورک بلکه در سراسر آمریکا شاهد سیر صعودی بوده است.

تنها در روز شنبه بیش از دو هزار و ۳۰۱ نفر در نیویورک به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و شمار نهایی مبتلایان در این ایالت به ۵۴۴ هزار و ۷۰ نفر رسیده است.

شمار نهایی مرگ و میر در نیویورک نیز ۳۳ هزار و ۶۶۸ نفر گزارش شده است.

 

نظر شما