معاون پارلمانی رییس جمهور:

مکتب تمدن‌ساز اسلام پرفروغ‌تر از گذشته است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۲۲۰۶
مکتب تمدن‌ساز اسلام پرفروغ‌تر از گذشته است
معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی ضمن محکوم کردن اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد: نظام سلطه باید بداند مکتب تمدن ساز اسلام پر فروغ تر از گذشته به پیش می‌رود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش روابط عمومی معاونت امورمجلس ریاست جمهوری حسینعلی امیری در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) تاکید کرد:  در شرایطی که دنیای امروز از تنزل اخلاق رنج می‌برد و با مصائب بزرگی روبرو است و از طرف دیگر مواجه با هجمه به ساحت مقدس پیامبر (ص) که اسوه نیک انسانها است، حلقه گمشده معنویت و انسانیت در دامان پربرکت پیامبر رحمت و مهربانی (ص) یافت خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: بانگ ملکوتی اشهدا ان محمد رسول الله که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

امیری در این پیام  یادآور شد: هفته وحدت بی تردید مهمترین نشان صلح و دوستی برای پیروان دین اسلام و پیام آور آن است که مسلمانان با اتحاد، همدلی و همگرایی، در سایه تعلیمات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک ایشان، می توانند خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در انوار بابرکت قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کرده و سازندگان تمدن توحیدی باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن محکوم کردن اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد: نظام سلطه باید بداند مکتب تمدن ساز اسلام پر فروغ تر از گذشته به پیش می‌رود و با روی آوردن به این گونه حرکات سخیف جز کوچک کردن خودشان به هیچ نتیجه ای دست پیدا نخواهند کرد و باعث خواهند شد که مسلمانان روز به روز به یکدیگر نزدیکتر شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز