معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت ۲۵ لایحه اقتصادی تقدیم مجلس کرده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۲۶۱۳
دولت ۲۵ لایحه اقتصادی تقدیم مجلس کرده است
معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران تاکید کرد که دولت 25 لایحه اقتصادی تقدیم مجلس کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: دولت نزدیک به 67 لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است. بعد از تشکیل مجلس یازدهم ما از مجلس و نمایندگان مجلس یازدهم درخواست کردیم که لوایح دولت را در دستورکار قرار دهند. چند مورد هم با ریاست مجلس شورای اسلامی و با هیأت رییسه مکاتبه و درخواست کردیم که این لوایح در دستورکار قرار بگیرد.

او ادامه داد: از لوایحی که اشاره کردم حدود 25 لایحه اقتصادی است. ممکن است لایحه ای اسما اقتصادی نباشد اما مواد، مفاد و محتوا اقتصادی باشد. مثلا لایحه حمایت از مالکیت معنوی اسمش لایحه حمایت از مالکیت معنوی است اما محتوایش در بحث های اقتصادی مطرح می شود. یا موافقتنامه اوراسیا اسمش یک موافقت نامه است اما محتوایش درباره بحث‌های تجاری و اشتغال با کشورهای شمالی ما است.

امیری اضافه کرد: همچنین لایحه مالیات بر درامد و دارایی های اقتصادی، لایحه مقابله با فساد، لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی و بخش تعاون جمهوری اسلامی ایران، لایحه اصلاح قانون تجارت، لایحه حمایت از مالکیت فکری، اصلاحه امور گمرکی از دیگر لوایح ارسالی به مجلس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز