ال پائیس :

ترامپ با پیشتازی بایدن، اتهامات و تهدیدها را تشدید کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۲۸۶۵
ترامپ با پیشتازی بایدن، اتهامات و تهدیدها را تشدید کرد
در حالی که خبرهای حاکی از پیشگامی قاطع بایدن در میشیگان و ویسکانسین است، ترامپ اتهامات علیه رقیب و ادعای کلاهبرداری و تقلب در انتخابات و شمارش آرا را تشدید کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،  روزنامه ال پائیس اسپانیا چهارشنبه شب نوشت: دونالد ترامپ در ساعات اولیه صبح تهدید کرد که موضوع انتخابات را به دادگاه خواهد کشاند، چرا که به باور او در شمارش آراء پستی  تقلب صورت گرفت.

 او در حساب توئیتر خود نوشت: شب گذشته من در بسیاری از ایالت های مهم کاملا پیشرو بودم، اما با شمارش آراء ناگهان یکی پس از دیگری ناپدید شدند. این بسیار عجیب است و همه نظرسنجی ها اشتباهی تاریخی و کلی مرتکب شده اند.

شکایت نامزد جمهوریخواه نشان دهنده نگرانی او از شکست است.

در مجموع ۱۶۰ میلیون آمریکایی رأی داده اند و مشارکت تقریبا ۶۷ درصدی این انتخابات، بعد از سال ۱۹۰۰ که به ۷۳ درصد رسیده بود، بالاترین میزان را نشان می دهد.

علاوه بر میشیگان و ویسکانسین، حال تمرکز بر پنسیلوانیا، پرجمعیت ترین و تاثیرگذارترین ایالت در میان ایالات سه گانه است. در این ایالت، مقامات تمام آراء پستی را تا سه روز پس از انتخابات خواهند شمرد.

«تام وولف» فرماندار دمکرات این ایالت با تاکید بر این‌که بیش از یک میلیون رای بدون شمارش باقی مانده، اظهار کرد:  من به شهروندان پنسیلوانیا قول داده ام که همه آرا را بشماریم و این همان کاری است که حتما انجام خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز