«گردان‌های ابوالفضل العباس» عراق مطرح کرد؛

هشدار به ارتش آمریکا!

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۲۹۱۷
هشدار به ارتش آمریکا!
گردان‌های ابوالفضل العباس به نخست‌وزیر عراق هشدار دادند، چنانچه برای خروج نظامیان آمریکا از کشورشان اقدامی نکند، آن‌ها خود به زبان سلاح وارد عمل خواهند شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، گردان‌های «ابوالفضل العباس» (ع) در عراق با صدور بیانیه‌ای در باره تداوم اشغالگری آمریکایی‌ها در این کشور هشدار دادند.

گردان‌های ابوالفض العباس تأکید کرد: « این ارتش آمریکاست که عراق مظلوم را اشغال و ویران کرده است و عناصر اطلاعات آمریکا در عراق و همچنین کارشناسان [به‌اصطلاح] اقتصادی و سیاسی که از عراق کشور خون و اندوه و فقر و کشتار و فتنه ساخته‌اند، زیر چتر حضور نیروی نظامی خصمانه اقدام به فعالیت می‌کنند».

این جنبش با انتقاد از انفعال مصطفی الکاظمی در برابر اجرای مصوبه پارلمان عراق که بعد از شهادت فرماندهان مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به تصویب رسید، تهدید کرد که چنانچه از فرصت پیش امده برای اخراج نظامیان آمریکا از عراق استفاده نکند، «پیام‌هایی» را دریافت خواهد کرد.

 

گردان‌های ابوالفضل العباس عراق کاظمی را خطاب قرار داده و گفته است: «با آمریکا گفت‌وگو کن و آن‌ها را به خروج سریع مجبور کن در غیر این صورت ما خودمان با آن‌ها و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کنند، با [زبان] سلاح گفت‌وگو خواهیم کرد».

 

این جنبش همچنین خواستار هوشیاری در برابر بسیج و تحرکات نظامی، امنیتی و فرهنگی عربستان سعودی برای مقابله با عراق شد و گفت که «فرزندان ابوالفضل علیه السلام» برای دفاع از خود و کشورشان در این رویارویی به پا خواهند خواست.

 

گروه‌های سیاسی و مذهبی عراق از عملکرد و انفعال نخست‌وزیر این کشور در برابر حضور نظامیان آمریکا انتقاد کرده و خواستار تسریع در خروج این نظامیان شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز