فرمانده کل سپاه پاسداران:

تمهیدات لازم برای برخورد قاطع با هر نوع تهدید اندیشیده شده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۳۱۸۶
تمهیدات لازم برای برخورد قاطع با هر نوع تهدید اندیشیده شده است
فرمانده کل سپاه پاسداران با هشدار به طرف‌های درگیر در مناقشه قره‌باغ گفت: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای برخورد قاطع و به موقع با هر نوع تهدید و یا تعرض مرزی اندیشیده شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ عصر پنجشنبه در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز و سدمیل مغان در استان اردبیل اظهار داشت: امنیت پایدار خط قرمز ماست و هرگونه ناامنی و تهدید در مرزها که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد، پذیرفتنی نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن رصد آخرین تحرکات در منطقه قره‌داغ، دستورات لازم برای تامین بیشتر امنیت مناطق مرزی را صادر کرد و افزود: تقویت تمهیدات دفاعی - امنیتی متناسب با وضعیت مناطق پیرامونی، مراقبت هوشمندانه و حضور هوشیارانه یگان‌های مستقر در مناطق مرزی مجاور محل درگیری‌های اخیر مورد تاکید است.

سردار سلامی با قدردانی از مجاهدت‌ها و آمادگی‌های رزمندگان اسلام و مرزداران غیور برای دفاع از مرزها در این منطقه حساس، تغییرناپذیری مرزهای بین‌المللی را امری مهم توصیف و با تاکید بر ضرورت اهتمام طرف‌های درگیر در مناقشه قره‌باغ از هرگونه تهدید علیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تمهیدات و  پیش‌بینی‌های لازم برای برخورد قاطع و به موقع با هر نوع تهدید و یا تعرض مرزی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت عظیم‌الشان ایران سختی‌ها را تحمل کردند و خواهان عزت‌اند، افزود: امروز به ‌برکت نشکستن باورهایمان، مردم توانسته‌اند محکم و استوار در مقابل تهدیدها و توطئه‌های دشمنان بایستند و اراده خود را بر آنان تحمیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح‌کرد: سپاه و بسیج خادم ملت ایران از جمله مردمان فهیم، مومن و انقلابی دشت زیبا و حاصلخیز مغان است و برای رونق بیشتر این منطقه، آماده هر نوع کمک و نقش‌پذیری هستند.

سردار سلامی همچنین ضمن بازید از سد میل مغان، با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در منطقه حضور داشتند نیز گفت وگو کرد.

نظر شما