چهره سیاسی اصلاح طلب:

پس از انتخابات مجلس ۹۸جلساتی تشکیل دادیم و برای آینده، برنامه‌ریزی می‌کنیم/ از انتخابات ۸۴ درس گرفته‌ایم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۳۴۹۱
پس از انتخابات مجلس ۹۸جلساتی تشکیل دادیم و برای آینده، برنامه‌ریزی می‌کنیم/ از انتخابات ۸۴ درس گرفته‌ایم
چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: وضعیت کنونی اصلاح طلبان مانند سال ۸۴ نیست و ما از آن تجربه، درس گرفتیم.

«عزت الله تقوائیان»، چهره سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به انتخابات آمریکا و تاثیر آن بر کشورها، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: هر چند انتخابات آمریکا مربوط به مردم آن کشور است اما همه کشورهای جهان و حتی دانشمند آمریکایی، یعنی نوام چامسکی بر این باور بودند که وجود ترامپ خطری برای کل جهان است و به نوعی موجب ناامنی در جهان شده است.

‌او افزود: حتی خود آمریکایی ها هم اعلام می کردند از زمانی که ترامپ روی کار آمده جهان ناامن تر شده است به هر حال ترامپ، پوپولیستی است که به هیچ کدام از قوانین بین المللی پایبند نیست. لازم است فردی به عنوان رئیس جمهور در آمریکا روی کار بیاید که هم به قوانین بین المللی و هم به قوانین داخلی آمریکا، پایبند باشد.

‌تقواییان ادامه داد: از این رو روی کار آمدن چنین رئیس جمهوری در آمریکا موجب نظم در داخل این کشور و همچنین موجب تحول در جهان خواهد شد.

او اظهار کرد: ما اصلاح طلبان به انتخابات آمریکا توجه نکردیم تا برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، برنامه ریزی کنیم بلکه پس از انتخابات مجلس ۹۸جلساتی تشکیل دادیم و برای آینده، برنامه‌ریزی می‌کنیم و به نوعی کارهای انتخاباتی خودمان را دنبال می‌کنیم.

دبیرکل مجمع دانش آموختگان بیان کرد: ما متناسب با جامعه و ملت، خواسته های مردم و منافع کشورمان را برنامه‌ریزی می‌کنیم این بدان معنا نیست که به جهان توجه نمی‌کنیم یقیناً هر چه ما با جهان، ارتباط تعاملی بیشتر و بهتری داشته باشیم، به نوعی تنش زدایی و تحقق خواسته های مردم را در پیش بگیریم و بتوانیم معیشت مردم و شرایط سخت آنها را بهبود ببخشیم، بهتر از این است که به جنگ و دشمنی با کشورها روی آوریم.

او با بیان اینکه وضعیت کنونی اصلاح طلبان مانند سال ۸۴‌ نیست، گفت: ما با توجه به تجربیات سال ۸۴، یقینا با انسجام بهتری عمل می کنیم و این موضوعی روشن است برخی در آن زمان بر این باور بودند که براساس قواعد دموکراسی می توان با چند کاندیدا وارد انتخابات شد اما در نهایت عملا، این تجربه نشان داد که این گونه نیست. نشست ها و برنامه هایی که داریم به این دلیل است که، اختلافات سال ۸۴ رخ ندهد.3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز