خیانت دیگر امارات به فلسطینی ها

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۵۹۰۱
خیانت دیگر امارات به فلسطینی ها
با وجود تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در سطح جهان که در شهرک‌های احداث شده در خاک فلسطین تولید می‌شوند، امارات ضمن میزبانی از هیأت تجاری از اسرائیل درصدد بازاریابی برای کالاهای ساخت این رژیم است.

به گزارش برنا، خبرگزاری شهاب فلسطین سه‌شنبه شب اعلام کرد که در برهه زمانی که جهانیان در حال تحریم کالاهای اسرائیلی ساخته شده در کرانه باختری و در سرزمین اشغالی فلسطین بنا نهاده شده است، امارات هفته گذشته میزبان هیأتی صهیونیستی به ریاست "یوسی داگان" رییس شورای منطقه‌ای شهرک‌نشینان منطقه نابلس بود.

این هیأت از تل‌آویو به دوبی پرواز کرد و با ۲۰ بازرگان و نماینده شرکت‌های بزرگ نشستی برگزار کرد که در بخش کشاورزی، پلاستیک، شرکت‌های خواهان خرید تکنولوژی تسریع در رشد گیاهان فعالیت دارند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان اماراتی به این هیأت شهرک‌نشین گفته‌اند که آنان به دنبال همکاری در زمینه مهندسی کشاورزی و شیرین کردن آب هستند.

یوسف بیضون بازرگان اماراتی گفت که می‌خواهم به رییس شورای منطقه‌ای شهرک‌نشین السامره و هیأت همراه وی که امروز با آنان دیدار داشته‌ایم، بویژه پس از امضای قراداد صلح با اسرائیل خوش آمد بگویم.

وی افزود: ما در دوبی و اسرائیل برادر و خواهر یکدیگر هستیم، سر یک میز می‌نشینیم.

بیضون با این سخنان ثابت کرد شرایط در کرانه باختری را به طور کامل نادیده گرفته و گویا اصلا هیچ سخنی از تجاوزات شهرک‌نشینان را نشنیده است که به صورت روزانه و به طور مداوم علیه فلسطینی‌ها، املاک، مقدّسات و زمین‌های کشاورزی آنان صورت می‌گیرد.

سفر مقامات صهیونیست به دوبی پس از آن روی می‌دهد که چند هفته پیش نیز یک هیأت اماراتی به تل‌آویو، دو طرف ۴توافقنامه همکاری در فرودگاه بن گوریون و با حضور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل و استیفان منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا امضا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز