یک فعال سیاسی اصلاح طلب؛

خاستگاه جامعه به اصلاح طلبان نزدیک است/ مانیفست اصلاح طلبی ضرورت ندارد/ برخی از عنوان اصلاح طلبی سوء استفاده کردند

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۷۱۰۸
خاستگاه جامعه به اصلاح طلبان نزدیک است/ مانیفست اصلاح طلبی ضرورت ندارد/ برخی از عنوان اصلاح طلبی سوء استفاده کردند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متاسفانه بعضا افرادی، فرصت طلبی کرده اند و از اسم اصلاح طلبی و مفهوم اصلاح طلبی سو استفاده کردند و رفتاری را به تصویر کشیده اند که باعث مخدوش شدن این اسم شده است.

«جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با ضرورت مانیفست اصلاح طلبی به خبرنگار سیاسی برنا گفت: من فکر نمی کنم چندان به مانیفست اصلاح طلبی پرداخته شود. جامعه نسبت به آنچه که به عنوان مفهوم اصلاح طلبی وجود دارد، آگاه است و تطبیق عمل و رفتار ما با گفته هایی است که تا امروز رخ داده و جامعه متوجه شده و دیده و شنیده است. آنچه که امروز مطرح است، برنامه اصلاح طلبان برای 1400 بوده و من فکر می کنم، این موضوع مدنظر جامعه است.

او اضافه کرد: به نظر من آنچه که مهم است بازبینی در پرداختن به موضوع است؛ مشی، مرام و برنامه و اهداف اصلاح طلبی باید با رفتار اصلاح طلبان تطبیق داده شود تا آن چیزی که مدنظر جامعه است، محقق شود که همان مفهوم و عمل اصلاح طلبی است. متاسفانه بعضا افرادی، فرصت طلبی کرده اند و از اسم اصلاح طلبی و مفهوم اصلاح طلبی سو استفاده کردند و رفتاری را به تصویر کشیده اند که باعث مخدوش شدن این اسم شده است، وگرنه به نظر من جامعه به خوبی با مفهوم اصلاح طلبی آشنا و آگاه است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه جریان اصلاحات باید به روز شود، افزود: انچه که مد نظر جامعه است اصلاحات واقعی است. اصلاح طلبان و کسانی که از این اصلاح طلبی دم می زنند، باید خود را هر چه بیشتر به این مفهوم نزدیک کنند.

او تاکید کرد: شکی نیست که اصلاحات باید خود را به روز کند نیازهای جامعه و تغییراتی که در جامعه با آن روبرو هستیم نشان می دهد، اصلاحات باید آپدیت شود تا بتواند، پاسخگوی نیازهای امروز جامعه، اداره حکومت و افراد جامعه باشد.3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز