ناظران مجلس در برخی از نهادهای کشور انتخاب شدند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۷۹۳۹
ناظران مجلس در برخی از نهادهای کشور انتخاب شدند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران و اعضای جدید در هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای، شورای عالی آموزش و تربیت فنی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای دادرسی الکترونیکی را انتخاب کردند.

 به گزارش برنا، در جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ناظران و اعضای جدید در بخشی از مراکز و نهادها و سازمان‌های کشور انتخاب شدند.

عضویت در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۱۶۴ رای اخذ شده با ۱۵۱ رأی  «احمد امیرآبادی فراهانی» را به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس در هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردند.

عضویت در کارگروه(کمیته) تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای

براساس نتایج آراء ماخوذه «سید جواد حسینی کیا» با ۱۰۸ رأی و «مهدی باقری»  با ۹۳ رأی به عنوان اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای انتخاب شدند.  

عضویت در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۱۶۲ رای اخذ شده با ۱۱۹ رای «حسین حق وردی» از اعضاء کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس را برای عضویت در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی انتخاب کردند.

عضویت در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز از ۱۴۸ رای اخذ شده، «مهدی سخایی دلویی» از کمیسیون اقتصادی با ۹۲ رای و «هاجرچنارانی» از کمیسیون قضائی وحقوقی با  ۸۹ رای برای عضویت در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب کردند.

عضویت در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نیز «سید محسن موحد» از کمیسیون قضائی و حقوقی را با ۱۰۷ رای برای عضویت در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی انتخاب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز