مجتمع قضایی نظامی در شرق استان تهران راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۸۳۱۲
نشست هماهنگی راه‌اندازی مجتمع قضایی نظامی شرق استان تهران با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

به گزارش برنا، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این نشست با اشاره به ضرورت تلاش همه جانبه برای خدمت به مردم گفت: تأمین امنیت در ابعاد مختلف از جمله امنیت عمومی و امنیت اقتصادی از مهمترین وظایف دست اندرکاران این حوزه است.

جت الاسلام والمسلمین بهرامی، حمایت از نیروهای مسلح و ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم را مهمترین وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی سازمان قضایی نیروهای مسلح در شرق استان از حجم پرونده‌ها و تمرکز فعالیت‌ها در پایتخت به اندازه قابل توجهی کاسته شود.

فرماندار پاکدشت نیز با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی کشور در رویارویی با دشمنان جمهوری اسلامی گفت: شهرستان پاکدشت به لحاظ شرایط جغرافیایی و قرارگرفتن در محور امام رضا(ع) و مرکزیت شهرستان‌های شرق استان و ظرفیت‌های ممتاز پرورش گل و گیاه و تولیدات صنعتی و کمترین نرخ بیکاری، در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.

تمهیدی افزود: به لحاظ وجود هماهنگی میان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، آمادگی میزبانی از سازمان قضایی نیروهای مسلح شرق استان، در شهرستان وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این مجموعه قضایی شاهد ارتباط آسان‌تر مردم و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های مربوط به شرق استان تهران و کاهش هزینه‌ها باشیم.

حجت الاسلام فراتی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، دکتر ترکی دادستان نظامی تهران، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،تاجیک شهردار پاکدشت و رضایی رییس شورای شهر پاکدشت و دیگر مسئولان در این نشست حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز