سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

کریمی قدوسی از پاسخ‌های وزیر اطلاعات قانع نشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۹۴۳۲
کریمی قدوسی از پاسخ‌های وزیر اطلاعات قانع نشد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم مشهد و کلات از پاسخ‌های سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون قانع نشد.

به گزارش برنا، «ابوالفضل عمویی» با تشریح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز ۶ سوال نمایندگان از حجت الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات مطرح شد و ایشان به این سوالات پاسخ داد.

 وی افزود: در این جلسه  «علیرضا نظری» نماینده مردم خمین درباره حادثه سایت هسته‌ای نطنز سوالی را مطرح کرد که وزیر اطلاعات موضوعات مختلف را در این باره توضیح داد و نظری از پاسخ وزیر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: «محمدرضا میرتاج الدینی» نماینده تبریز هم درباره حضور شرکت‌های خارجی در معادن آذربایجان شرقی از وزیر اطلاعات سوالی را مطرح کرد که پس از توضیحات حجت الاسلام علوی از پاسخ وزیر قانع شد.

به گفته عمویی، «سیدجوادحسینی کیا» نماینده مردم سنقر هم درباره ضرورت ممانعت خروج افراد متهم به مسائل مالی و اقتصادی از کشور از علوی سوال کرد که وزیر اطلاعات اقداماتی که دراین راستا انجام شده را توضیح داد و مقرر شد نظر نماینده مردم سنقر در آینده تامین شود.

وی درباره سوالات «جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد از وزیر اطلاعات هم گفت: سوال کریمی قدوسی درباره مواجهه وزارت اطلاعات درباره نفوذ بود که این نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد و سوال وی به صحن ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه گذشته کمیسیون هم گفت:‌ در جلسه گذشته کمیسیون هم طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که برای بررسی جزئیات آن به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شده بود، با حضور نمایندگان از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی در دستور کار قرار گرفت و یک ماده آن بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته درباره آخرین تحولات قره‌باغ و مفاد توافق آتش و تحولات آن بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز