سخنگوی هیأت رئیسه مجلس:

جلسات علنی مجلس در۲ هفته آینده حضوری و مجازی برگزار می‌شود/ محدودیت حضور خبرنگاران در صحن

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۰۹۸۵
جلسات علنی مجلس در۲ هفته آینده حضوری و مجازی برگزار می‌شود/ محدودیت حضور خبرنگاران در صحن
سخنگوی هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسات علنی مجلس در دو هفته‌ آینده به صورت مجازی و حضوری خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از  خانه ملت، محمد حسین فرهنگی، بعد از برگزاری نشست آزمایشی نمایندگان مجلس به صورت مجازی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه مجازی آنلاین برای شناسایی ایرادات و رفع آن برگزار شد  و ۲۰۳ تن از نمایندگان توانستند ارتباط خود را برقرار کنند، از این رو امکان برگزاری جلسات به صورت تلفیقی(حضور فیزیکی و مجازی) وجود دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: با توجه به شرایط قرنطینه دو هفته‌ای مقرر شد جلسات صحن در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. نیمی از نمایندگان مجلس در صحن علنی به صورت حضوری و نیمی دیگر به صورت مجازی در جلسه حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه بر همین اساس نه جلسات صحن تعطیل خواهد شد و نه از پروتکل‌های بهداشتی تخطی می‌شود، ابراز کرد: نمایندگانی که دارای صندلی با شماره‌های فرد هستند در صحن و مابقی در محل کمیسیون تلفیق و ساختمان مشروطه به صورت مجازی حضور خواهند داشت و در روز چهارشنبه این شیوه بالعکس خواهد شد.

فرهنگی افزود: زمان برگزاری جلسات علنی نیز از از ۷ و ۴۵ دقیقه صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و مابین آن تنفس جهت ضدعفونی محل حضور نمایندگان برقرار خواهد شد ضمن اینکه همچنین مراسم نماز جماعت و پذیرایی هم برگزار نخواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس درباره حضور محدود مهمانان صحن و کمیسیون‌ها هم گفت: زمان جلسات کمیسیون‌ها در دو هفته پیش رو، صبح های دوشنبه و سه شنبه و با حضور دو سوم اعضای کمیسیون‌ها در محل‌های تعیین شده در مجلس خواهد بود.

وی ادامه داد: از نمایندگان درخواست شده به حوزه‌های انتخابیه خود نرفته و مراجعات حضوری نداشته باشند تا مشکلی از این طریق پیش نیاید.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره نحوه حضور رسانه‌ها در مجلس طی دو هفته آتی هم گفت: خبرنگاران به صورت محدود در مجلس حضور داشته و جلسات صحن را پوشش خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز