بادامچیان:

درخواست بادامچیان از دولت

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۱۶۳۶
درخواست بادامچیان از دولت
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از دولت خواست طرح تعاون اسلامی محله‌ها را با محوریت روحانیت کلید بزند.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب، هفته بسیج را برکت مضاعف همه بسیجیان و همه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی بر ملت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج دانشگاه عشق و صفای الهی و زمینه ساز حکومت عدل و قسط جامعه نمونه مهدوی به امامت امام قائم(عج) است.

وی ادامه داد: بسیجی در همه صحنه‌های جهاد و خدمت حضور دارد و هر جا خلا یا رخنه ای احساس شود، بسیج قبل از همه حضور می یابد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: خدمات ارزنده ی بسیج در جهاد با کرونا به ویژه در ارزان نگه داشتن قیمت ماسک و امدادرسانی به آسیب دیدگان از کرونا و به خصوص در امدادهای مومنانه حماسه شگفت از یاران خمینی_خامنه ای است.

بادامچیان این ایام را به همه بسیجیان و محضر فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین و همه ملت بزرگ اسلام تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام مجلس و دولت برای رسیدگی به معیشت مردم در تنگناهای کرونایی تقدیر کرد و خواستار طرح تعاون اسلامی محله‌ها با محوریت روحانی هر محله و روستا و نیز نیروهای بسیجی و حزب اللهی در هر منطقه برای اجرای کامل آن شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: نمونه این طرح در سال ۵۷ بهترین پاسخ را داد و اکنون نیز می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی طبقات آسیب دیده بسیار موثر باشد.

بادامچیان با تقدیر از کادر درمانی و همه کسانی که در مقابله با کرونا تلاش می‌کنند اعلام داشت که حزب موتلفه اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کند و تعطیل هفتگی را نیز به اجرا گذاشته و فعالیت‌های مجازی را گسترش داده است.

وی در ادامه از دولت و وزارت بهداشت خواست که با استفاده از تجربه سایر کشورها و توجیه دقیق مردم در ریشه‌کنی بلای کرونا، اقدامات بیشتری را در نظر بگیرد و آن را با همراهی همه مردم چاره سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از بسیج اصناف و بازار، فعالان اقتصادی و جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خواست که با نظارت و مراقبت از افزایش قیمت‌ها و گرانی های بی رویه جلوگیری کنند و حضور همه جانبه داشته باشند.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ از دولت خواست که لایحه بودجه‌ای به مجلس تقدیم کند که در آن بازنگری درباره بودجه نویسی و تحول در بودجه آشکار باشد و متناسب با اقتصاد مقاومتی و دوران کرونایی و حل مشکلات مردم تدوین شده باشد.

وی در ادامه درباره اظهارات و اقدامات اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه، نیز گفت: این اقدامات مکرون در واقع به جنگ خدا رفتن است و او حقیرتر از آن است که بتواند به اسلام که دین خدای موسی، عیسی و محمد(ص) است آسیب بزند و مطمئن هستیم که اسلام در فرانسه هر روز پیشرفت بهتری خواهد داشت و سیاهی بر مکرون باقی خواهد ماند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتخابات رسوای آمریکا نیز اظهار داشت: هرچه می‌گذرد رسوایی نظام لیبرال دموکراسی کاپیتالیستی و حاکمان آمریکا بیشتر آشکار و علنی می‌شود.

بادامچیان ادامه داد: تقلب، دروغ، فریب، رشوه، سوء استفاده، پایمال کردن قوانین و... که در این انتخابات به نقطه اوج خود رسید، آمریکا را در صحنه جهان آلوده تر از هر دوره قرار داده است و هر کسی رئیس جمهور باشد، دچار مشکلات فراوان خواهد بود و آنهایی که هنوز آمریکا هراسی دارند بهتر است بیدار شوند و واقعیت‌ها را بشناسند.

وی در پایان با طرح این پرسش که آیا زمان جلوگیری از کشتار و ستمگری سعودی‌ها به ملت مظلوم، زنان و کودکان بی گناه یمن فرا نرسیده است؟ از مسلمانان خواست در دفاع از مظلومان یمن هر آنچه که می‌توانند به کار گیرند.

نظر شما