پیام‌های حمله یمنی‌ها به تاسیسات نفتی"آرامکو"

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳۱
پیام‌های حمله یمنی‌ها به تاسیسات نفتیآرامکو
معاون وزیر اطلاع‌ رسانی یمن گفت: حمله موشکی یمنی‌ها به عمق عربستان سعودی حامل این پیام است که ائتلاف متجاوز در مواضع خود تجدیدنظر کند.

به گزارش برنا، "فهمی الیوسفی" در گفت‌وگو با تلویزیون العالم، اظهار داشت: با توجه به تشدید جنایات ائتلاف متجاوز و عدم پایبندی آن به توافقنامه‌ها، افزایش حملات حق مشروع نیروهای یمنی است.

الیوسفی به شهروندان عربستانی هشدار داد که از نزدیک شدن به تاسیسات حیاتی اجتناب کنند.

این مقام یمنی در ادامه افزود: "تحولات اوضاع میدانی در یمن مشروعیت کامل را به نیروهای یمنی می‌دهند که کشورهای ائتلاف متجاوز را هدف قرار دهند. حملات موشکی یمن به عمق عربستان سعودی به مثابه درخواست یمنی‌ها از ائتلاف متجاوز برای تجدیدنظر در مواضع‌شان در یمن است."

معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن تأکید کرد، حملات موشکی یمنی‌ها همچنین حامل پیام صنعا به غرب است که اتاق عملیات ائتلاف متجاوز را در عربستان سعودی مدیریت می‌کند.

"یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بامداد امروز- دوشنبه- اعلام کرد که ایستگاه توزیع آرامکو در شهر جده سعودی با یک فروند موشک هدایت‌شونده قدس 2 هدف قرار گرفته است.

سرتیپ سریع تاکید کرد: "این موشک دقیقا به هدف خورده است و آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش‌نشانی به محل سرازیر شده‌اند."

وی گفت این حمله در پاسخ به ادامه محاصره و تجاوز به یمن و در چارچوب وعده نیروهای مسلح یمن به اجرای عملیات نظامی گسترده در عمق خاک عربستان اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز