هشدار چین درباره احتمال بازگشت کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۲۹۳۸
هشدار چین درباره احتمال بازگشت کرونا
کمیسیون ملی بهداشت چین خواستار تلاش های مداوم و بی وقفه برای حفظ و ادامه اقدامات مهار کرونا به منظور جلوگیری از بازگشت همه گیری این ویروس در فصل های زمستان و بهار پیش رو شد.

به گزارش برنا به گزارش شینهوا، کمیسیون بهداشت ملی چین روز سه شنبه طی یک کنفرانس ویدئویی به مقامات محلی این کشور تاکید کرد تا نظارت های خود بر همه گیری کرونا و اطلاع رسانی در این زمینه را تقویت کنند.

این نهاد چینی ضمن اینکه خواستار افزایش تست های منظم نوکلئیک اسید شد، تاکید کرد: آزمایش های اسید نوکلئیک باید با هدف تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از مردم که نیاز به انجام تست های کرونا دارند، گسترش پیدا کند.

این کمیسیون همچنین تاکید کرد: تلاش ها باید در زمینه نظارت، گزارش و انتقال موارد مشخص شده مبتلا به کرونا در کلینیک های تب متمرکز باشد و نهادهای پزشکی نباید حقیقت را پنهان کنند.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین خواستار انجام اقداماتی جهت جلوگیری از ورود کرونا از خارج از کشور و عفونت های بیمارستانی، تقویت واکنش های اضطراری در زمینه مقابله با شیوع خوشه ای و تقویت اقدامات در زمینه پیشگیری و کنترل اپیدمی در آستانه برگزاری جشنواره بهاره شد.

بر اساس گزارش ها، کرونا هم اکنون در چین کنترل شده است. هرچند مواردی محدود در روزهای گذشته از ابتلا به این ویروس در برخی شهرهای شمالی و جنوبی کشور گزارش شده با این حال به دلیل شیوع بیماری هایی مانند سرما خوردگی و آنفلوانزا در فصل زمستان، خطر کرونا در این فصل بیشتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز