تلویزیون رژیم صهیونیستی امارات را به سخره گرفت

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۴۱۱۰
تلویزیون رژیم صهیونیستی امارات را به سخره گرفت
کانال 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش کلیپی طنز ضمن توهین به امارات، توافق عادی‌سازی روابط این کشور با تل‌آویو را به سخره گرفت.

به گزارش برنا، به نقل از نورنیوز، در این فیلم، از شهروند عربی یادشده سؤال می‌شود که پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره امضای توافق عادی‌سازی روابط چگونه بود که فیصل در جواب به او می‌گوید: «ترامپ به من گفت: بیا با اسرائیل توافق کن. من هم گفتم در مقابل چه چیزی؟ من که حتی یک جنگ با آنها نداشتم. او گفت: دهانت را ببند. به تو جنگنده‌های اف-۳۵ و بمب اتمی کوچک و تانک مجانی می‌دهم. من هم موافقت کردم و توافق را امضا کردم».

مجری این نمایش در ادامه می‌گوید: «ما خوشحالیم که با "امارات یکی است" توافق صلح امضا کردیم» و در مقابل شهروند عربی یادشده به او می‌گوید: «ما امارت‌ها نیستیم ما یکی هستیم فقط. مساحت کشور ما از سطل آشغال تا آن شتر است».

الخلیج الجدید در ادامه نوشت که در این فیلم امارات بشدت مورد تمسخر قرار می‌گیرد. در این فیلم منظور از امارات یکی است، آن است که این کشور تنها یک شهروند به نام فیصل دارد و دمای هوای آن بسیار بالاست.

طبق زیرنویسی که در این فیلم قرار داده شده است، از شهروند اماراتی یادشده سؤال می‌شود که منبع درآمد این کشور چیست و او نیز پاسخ می‌دهد گردشگری و مجری نیز با تعجب از او سؤال می‌کند که «واقعا؟ آیا گردشگر نیز به اینجا می‌آید» و فیصل در جواب به او می‌گوید «نه, چه کسی به اینجا می‌آید؟! دمای هوای در سایه اینجا ۶۰ درجه است. حتی شتر‌ها نیز اینجا نیستند. نگاه‌ کن آنها در اطراف ما پرسه می‌زنند».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز