یادداشت؛

ترور بعد از دیدار؛ هوشیار باشیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۴۵۳۹
ترور بعد از دیدار؛ هوشیار باشیم
یاسر صادقی - سردبیر

ترامپ قمارباز شکست خورده و همه برنامه‌های مثلث شیطانی ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان خراب شده و این پنجاه روز باقی مانده از دولت ترامپ دست به هرکاری می‌زنند تا بلکه بتوانند منطقه و جهان را به آتشی تمام عیار بسوزانند. هرچند در نهایت هر آتشی که روشن کنند دامن خودشان را می‌گیرد.

بمباران سوریه با هواپیماهای رژیم صهیونیستی و ترور شهید محسن فخری زاده دقیقا سه روز پس از دیدار مخفیانه نتانیاهو و بن سلمان نشان می‌دهد موضوع جلسه و دیدار چیزی جز افزایش فشار و جنایت علیه ایران نبوده است.

اما اینبار و هم‌زمان با ترور شهید فخری زاده تیم پشتیبانی ترور به کمک اکانت‌های منافقین و عربستانی، علاوه بر تحریک ایران برای پاسخ بدون برنامه، ایجاد تفرقه و دعوای داخلی را در دستور کار قرار دادند تا اگر برنامه انتقامی در دستور کار قرار گرفت ایران از داخل شکننده باشد.

جنایت صهیونیست‌ها با همراهی عربستان و آمریکا علیه مردم ایران تمامی ندارد، هرچند تلاش دانشمندان و رزمندگان ایرانی در مسیر حرکت به سمت قله افتخار، عزت و اقتدار در منطقه و جهان هم تمامی ندارد و جنایت‌های این مثلث شیطانی نه فقط مسیر را متوقف نمی‌کند بلکه ایران را مصمم‌تر می‌کند و جنایت‌هایی مانند ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و ترور شهید محسن فخری زاده همانطور که امام خمینی(ره) گفتند مردم ما را بیدارتر می‌کند اما اکنون که مثلث شیطانی  با شکست ترامپ در انتخابات و از همه بدتر شکست در طرح فشار حداکثری علیه ایران زخمی‌‌‌‌تر از هر زمانی است نیازمند بیداری و هوشیاری بیشتر هستیم.

تحرکات جدید رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی نیازمند هوشیاری در کنار اقتدار است تا هم آنها به هدف‌شان نرسند و هم فکر نکنند جنایت‌های‌شان بی پاسخ باقی می‌ماند. البته در ماجرای سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، توقیف کشتی انگلیسی و موشک باران عین‌الاسد ایران نشان داد هم تماشاچی نیست و هم با برنامه‌ آنها پیش نمی‌رود.

اکنون و در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی باید قبل از هر چیز متحدتر و هوشیارتر باشیم تا هم انتقام خون شهدا را با اقتدار بگیریم؛ که اگر نگیریم مثلث شیطانی وقیح‌تر می‌شود و هم با برنامه‌ای که در جلسه هفته قبل نتانیاهو و بن سلمان برای این پنجاه روز چیده‌اند پیش نرویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز