حزب اعتدال:

دانشمندان جوان راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۵۱۳۳
دانشمندان جوان راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند
حزب اعتدال و توسعه با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده تاکید کرده است که اکنون خیل عظیم دانشمندان جوان و شاگردان آن شهید، راه او که همانا اعتلای بیش از پیش کشورمان در عرصه‌های علمی است را با قوت و اقتدار ادامه خواهند داد.

به گزارش برنا،  در بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت شهادت شهید فخری زاده آمده است: بار دیگر دشمنان ایران اسلامی، با اقدامی تروریستی، ماهیت پلید و ددمنشی خود را به جهانیان نشان دادند.

شهید والامقام محسن فخری‌زاده در طول حیات پربرکت خویش، علاوه بر خدماتی ماندگار در حوزه فنآوری‌های صلح‌آمیز و دفاعی، بستر را برای بالندگی صدها جوان نخبه ایرانی فراهم نمود.

حزب اعتدال و توسعه شهادت این سرباز وفادار و خدوم میهن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار ایشان و عموم ملت ایران تبریک و فقدانش را تسلیت عرض می‌کند.

همانگونه که از خون دیگر شهیدان والامقام ایران اسلامی، هزاران جان‌برکف ملت و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده‌اند، اکنون نیز خیل عظیم دانشمندان جوان و شاگردان آن شهید، راه او که همانا اعتلای بیش از پیش کشورمان در عرصه‌های علمی از جمله دستیابی به قله‌های رفیع دانش دفاعی و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بوده است را با قوت و اقتدار ادامه خواهند داد.

بی‌شک تعیین زمان، مکان، سطح و شیوه پاسخ قاطع به تروریسم دولتی دشمنان، همچون رویدادهای مشابه در اختیار ایران است و این اطمینان وجود دارد که در پرتو وحدت و همدلی ملی و با در پیش‌گرفتن رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب، دستگاه‌های مسئول مناسب‌ترین و کوبنده‌ترین پاسخ را به ددمنشان خواهند داد.

 

 

 

نظر شما