رییس مجلس شورای اسلامی:

شهادت فخری زاده پنجره ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۵۲۳۲
شهادت فخری زاده پنجره ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت«محسن فخری زاده» پنجره ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی تروریست‌های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.

به گزارش برنا، «محمدباقر قالیباف»، رییس مجلس شورای اسلامی، در آغاز نشست علنی امروز-یکشنبه- با گرامیداشت روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس گفت: مدرس، مجاهدی وارسته که در عمل به وظایف نمایندگی و فعالیت به نفع مردم الگوی اصلی همه نمایندگان در تمامی ادوار بوده و هست. میراث گرانقدر شهید مدرس آزادگی، تدین، وارستگی و تلاش برای منافع مردم در همه لحظه های ایفای وظیفه نمایندگی بود.

وی ضمن تبریک این روز به نمایندگان اظهار کرد: از همه عزیزان می‌خواهم از فرصت هفته مجلس استفاده کرده و کارنامه ۶ ماهه و برنامه پیش روی مجلس شورای اسلامی را به استحضار مردم برسانید. امیدوارم در این هیاهوی تبلیغاتی با تمام محدودیت‌ها و کاستی‌ها، خروجی های واقعی مجلس در طول این مدت کوتاه چند ماهه پاسخی باشد به امیدی که مردم به شما نمایندگان بسته اند و انتظاری که از مجلس دارند.

قالیباف با اشاره به شهادت شهید محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع گفت: این روزها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان حوزه هسته‌ای و مدیران برجسته دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر قلب همه دغدغه‌مندان پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان کشور ایران بازهم با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیر انسانی‌ترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ایران را برای مقابله با ملت ایران برگزیدند.

وی اضافه کرد: مردم ایران بیش از چهار دهه است با چنین فضایی روبرو بودند و تجربه ثابت کرده است که توانسته‌اند راه  شهدای خود را ادامه دهند و این بار نیز به دشمنان ثابت می‌کنند که شهادت دکتر محسن فخری زاده پنجره ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست‌های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز